pondělí 5. srpna 2013

Nákupy: Červenec 2013

Mám tu pro vás červencové nákupy. Jsem na sebe hrdá, protože jsem si koupila jen čtyři věci. Někde před měsícem nebo dvěma jsem měla tak strašně moc věcí, že jsem radši ani nechtěla vědět kolik jsem do toho dala peněz, ale tentokrát jsme na sebe hrdá. V mích nákupech najdete většinou hodně dekorativní kosmetiky než té pečující, protože zkrátka dekorativní kosmetiku nakupuji raději.  Jinak bych ráda takhle pokračovala dál a nakupovala méně, ale pojďme k samotným nákupům.

Jako první je nuda a to odličovací ubrousky Alterra, které se dají koupit v drogerii Rossmann. Stály mě 40,- Kč. Odličují pěkně a nádherně voní. Na obalu je napsáno, že jsou s aloe vera a jsou pro suchou a citlivou pokožku. Není to sice pro můj typ pleti, ale vyhovují mi. Mám teď testovací ubrousky a zkouším které jsou nejlepší, ale tyhle rozhodně doporučuji.

Dál jsem si koupila kokosový olej. Koupila jsem si ho do vlasů, protože moje vlasy jsou tak vysušený až to není možný. Kokosový olej má mnoho využití. Dá se využít na masáže, vlasy, vaření i jako krém. Je to stoprocentní olej tak jsem si myslela, že by mi mohl pomoct, protože ty oleje určené na  vlasy mi nikdy moc nepomohli. Olej je z DM a mají ho tam ve stojanu se zdravou výživou a stojí 85,- Kč. Vyrábí se ještě větší balení a to stálo 192,- Kč.

A mám tu dalšího miláčka do sbírky. Miluju stíny Color Tattoo od Mabelline jsou to nejlepší krémové stíny ever. Tohle jsou už moje čtvrté a je to odstín 05 Eternal gold. Koupila jsem je v akci v Rossmannu, když měli 25%  slevy na celý sortiment Maybelline. Stály mě 112,- Kč a ta barva je naprosto dokonalá. Po téhle zlaté jsem už delší dobu toužila a teď je moje. Prostě dokonalost.

Poslední věcí je lak Colorama od Maybelline. V DM teď jsou jen za 40,- Kč a mají tam naprosto dokonalé barvy. Já mám odstín 05 a je to světlá fialová se třpytkami a je naprosto dokonalá. Doma už jsem jeden Colorama lak měla  a měl takovou mint green barvu a taky byl naprosto nádherný. Neváhejte a jděte do nich, protože to za to určitě stojí.

Tak a to jsou celé nákupy. Spočítala jsem si to a dohromady jsem utratila jen 277,- Kč. Tenhle měsíc se musím pochválit a jelikož jedu do Chorvatska tak si myslím, že v srpnu taky moc neutratím. Nejzajímavější na mých nákupech je, že jsme skoro vždycky se vším spokojená, zajímavé. Tak se mějte a užívejte si léto.









Žádné komentáře:

Okomentovat