pondělí 12. srpna 2013

Would you rather TAG

A další TAG je tu. Viděla jsem ho na YouTube u Makyny016 a strašně se mi líbíl, takže je tady. Je to 14 otázek a prostě se mi ten TAG strašně líbí a tak půjdu rovnou na to.

1) Přišla by si radši o všechny řasenky, linky, rtěnky a lesky nebo paletky a oční stíny?
Ne, že bych neměla ráda stíny a paletky, ale radši bych o ně přišla. Linky a řasenka by mi na nalíčení očí stačila. Navíc stíny bez řasenky by asi nevypadali nejlíp.

2) Ostříhala by jsi si radši všechny vlasy nebo se už nikdy nestříhala?
Moje vlasy rostou tak pomalu, že bych si je radši už nikdy nestříhala, ale nechci radši vědět jak bych vypadala bez vlasů. Jendou už jsem byla ostříhaná úplně na krátko a víckrát už nechci a do hola už vůbec.

3) Měla by jsi radši korálové nebo růžové tváře?
Asi ani jedno, ale kdybych si měla vybrat tak asi růžové.

4) Kdybys měla 25 000,- Kč utratila by jsi je za oblečení nebo za makeup?
Já bych si to rozdělila na dvě půlky a utratila půlku za oblečení a půlku za makeup, ale jestli bych měla utratit všechno tak bych si spíš koupila oblečení.

5) Dala by sis radši rtěnku jako linku nebo linku jako rtěnku?
Linku jako rtěnku. Nikde se nepíše, že to musí být černá linka i když se všem při slově linka vybaví černá barva, ale dělají se přece i jiné barvy a červenou linku by jste určitě sehnali.

6) Nakupovala by jsi radši jen v MACu nebo jen v Sephoře?
Určitě v Sephoře, protože je tam větší sortiment a nabídka. Nemám nic proti MACu, ale přece některé věci v MACu nejsou zrovna nejkvalitnější co si budeme nalhávat.

7) Nosila by jsi radši jen jednu barvu očních stínu nebo jen jednu barvu rtěnky?
Asi jen jednu barvu stínů.

8) Nosila by jsi radši zimní oblečení v létě nebo letní oblečení v zimě?
To je otázka uvařit se nebo zmrznout. Nenávidím zimu a nenávidím vedru, ale než zmrznout tak se radši uvařím.

9) Měla by jsi radši tmavé nebo světlé nehty po celý rok?
Světlé. Je spoustu světlých barev a po hodně barvách toužím. Takže světlé.

10) Vzdala by jsi se radši tvého oblíbeného produktu na oči nebo na rty?
Vzdala bych se produktu na rty, protože rty si maluji jen někdy.

11) Nosila by jsi radši vlasy pořád v culíku nebo v drdolu?
V drdolu, protože s mými vlasy moc culík nejde a drdol nosím i normálně. Culík mi vždycky tak divně odstává a prostě vypadá divně. U mě vyhrává drdol.

12) Radši by sis už nikdy nenalakovala nehty nebo by jsi už nikdy nepoužila lesk na rty?
Lesky stejně nenosím, takže bych už nikdy nepoužila lesky.

13) Radši by sis oholila obočí a neměla žádné nebo by jsi si ho každý den dokreslovala?
Jednoznačně dokreslovala, protože obočí je přece rám obličeje a bez něj by to asi nebylo úplně ono a tak bych radši strávila ráno 10 minut nad obočím.

14) Žila by jsi radši bez makeupu nebo bez laků na nehty?
I když jsou moje nehty bez laku příšerné tak bych se radši vzdala laků než makeupu, protože můj obličej bez makeupu vypadá ještě hůř než nehty bez laku, ale záleží jestli jde o makeup jako celek nebo makeup jako produkt, protože kdyby šlo o produkt tak radši bez makeupu, protože ho stejně nenosím.

TAG je za námi a já doufám, že se líbil. Jestli chcete udělejte ho taky a ode mě je to všechno.

Žádné komentáře:

Okomentovat