čtvrtek 2. ledna 2014

Shrnutí roku 2013 + statistiky za rok 2013

Nejdříve chci popřát všem šťastný nový rok a jen to nejlepší do nového roku a spoustu úspěchů ve škole, v práci a celkově v životě. Dneska vás už naposledy budu otravovat s nekosmetickým článkem a dále už budou jen kosmetické. Nejdříve bych asi začala takovým menším shrnutím roku 2013 a potom se vrhnu na ty statistiky

Rok 2013 pro mě byl i nebyl dobrý. Prožila jsem si hezké i špatné chvíle a stalo se spoustu dobrých i špatných věcí. Zkrátka je to život a dějí se v něm zlé i dobré věci. Můj rok začal v celku klidně. Jela jsem jako každý rok do Alp lyžovat. V únoru jsem jela na lyžák a strašně si to tam užila a myslím, že na to budu ještě dlouho vzpomínat. Květen pro mě byl špatný měsíc, protože jeden, pro mě důležitý člověk, měl ošklivý úraz a dlouho jsme se z toho všichni vzpamatovávali. V červnu jsem úspěšně dokončila sedmou třídu a začala si užívat prázdniny. V červenci jsem si založila tento blog a upřímně jsem ráda, že ho mám, ale beru ho stále jako zábavu a ne jako povinnost. V srpnu jsem jela poprvé na dovolenou k moři do Chorvatska na ostrov Hvar a strašně si to tam užila. V září jsem nastoupila do osmé třídy a zjistila, že už to ty poslední dva roky nebude zrovna lehké. Taky jsme spřátelila blog s jednou super bloggerkou Naty a začala si s ní psát. Píšeme si dodnes a jsem hrozně ráda, že jsem jí mohla aspoň po internetu poznat.  V prosinci jsme jela do Francie a ukončila úspěšně rok 2013 a doufám, že rok 2014 bude lepší než tento.

A teď trocha těch statistik. Za rok 2013, který jsem sice neblogovala celý, ale asi 6 měsíců, měl blog blog 1767 zobrazení. (Na první fotce vidíte 1766, ale mezitím než jsem screenshot udělala jedno přibylo) Největší návštěvnost byla v říjnu a to 442. Komentářů jste mi napsali celkem 6. Z Česka na blogu přistálo 698 zobrazení a ze Slovenska 50. Článků jsem napsala 82 a nejoblíbenější byl Autumn Wishlist, který měl 42 zobrazení. Ještě jednou všem moc díky za podporu v roce 2013 a doufám, že příští rok bude ještě lepší.






Šťastný nový rok!
Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat