čtvrtek 9. ledna 2014

Spotřebováno | Prosinec 2013

Jako každý měsíc je tu spotřebováno. Tenhle měsíc jsem spotřebovala extrémně málo, protože jsem byla ve Francii a tak nějak nebylo nic co by se dalo dopotřebovat. Upřímně jsem ráda, že ještě žiju a můžu tenhle článek napsat, protože jsem extrémně unavená z věčného ponocování kvůli učení. Mám pořád kalendář plný písemek, ale naštěstí už jen do 20. 1. a budou uzavřené známky. No, ale to zase zbytečně odbočuju a jdem tedy na to.


Když jsem v Listopadu (?)  byla v Sephoře dostala jsem dva vzorky, parfém od Dior a tenhle krém od Sephory. Musím říct, že na to, že to byl vzorek tak tam toho bylo docela dost. Je to takový obyčejný bílý krém, který má hydratovat. Hezky mi voněl a začínám uvažovat o plném balení.


Kdo si pamatuje limitku od Essence Fruity tak v té byl tenhle voňavý lak na nehty. Možná si řikáte jak ti může lak vonět, ale tenhle po nanesení a zaschnutí vážně hezky ovocně voněl. Myslím, že Essence by měla do stálého sortimentu zařadit něco podobného.


Tak a jsme na dně. Doufám, že se vám článek líbil a že taky pilně spotřebováváte. Taky doufám, že vám ta škola nedává tolik zabrat jako mě. Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat