sobota 1. února 2014

Dermacol báze pod oční stíny

Dneska vám nepřináším žádnou horkou novinku z drogerií ani nic převratného, ale musím se vámi o svoje dojmy podělit. Tentokrát se s vámi budu dělit o dojmy z báze pod oční stíny od Dermacolu. Mě se dostala do rukou o Vánocích jakožto dárek společně s řasenkou Volume Mania o které jste už mohli číst tady. Řasenku jsem si chválila a jak to je s bází?


Na tuhle bázi jsem četla a slyšela spoustu dobrých recenzí a tak jsem si řekla, že ji taky zkusím a tak mi skončila pod stromečkem. První den co jsem jí zkoušela jsem z ní byla opravdu dost zklamaná, protože jsem měla večer stíny nevýrazné, ale nakonec se ukázalo, že to nebyla chyba báze, ale moje.


Jsem totiž strašná a pořád si otírám oční víčka a občas si to neuvědomuji. Takže po tomhle ''neúspěchu'' jsem ji zkoušela druhý den na Sleek stíny z paletky Oh So Special. Věřte nevěřte, ale stíny mi vydržely celý den až do odlíčení a myslím, že by ještě klidně pár hodin dali a tak si myslím, že 18 hodin dají s touhle bází určitě, ale taky musíme spát že?


Tubička má 7,5 ml a k sehnání je v drogeriích asi za 100,- Kč. Báze nemá žádnou parfemaci a je bílá. Do doby než se mi dostala do rukou tato jsem měla oblíbenou bázi od e.l.fu, ale tu už teď ani moc nepoužívám. Myslím si, že to nejsou vyhozené peníze a určitě ji zkuste.


Máte někdo tuhle bázi doma?
Vydrží vám taky tak dlouho?

Žádné komentáře:

Okomentovat