čtvrtek 20. února 2014

TAG | Get to know me!

Dneska si dáme po delší době TAG a tenhle se jmenuje Get to know me, protože si myslím, že pořád o mě nevíte úplně všechno a myslím si, že pořád bude jak mě poznávat, protože lidi se mění, ale bez keců, jdeme na otázky.

1) Máš prostřední jméno?
Záleží na tom jak to berete, ale ano mám. Mé prostřední jméno je Michaela, ale nepoužívám jej a nemám ho v rodném listu.

2) Co je tvůj oblíbený předmět ve škole?
Nejvíc mě asi baví informatika.

3) Jaké je tvé oblíbené pití?
Miluju Bubble Tea!

4) Co je momentálně tvoje oblíbená písnička?
Birdy - Light me up

5) Jaké jméno by mělo mít tvé dítě?
Kdyby to byla holčička tak Aneta, Andrea, Viktorie nebo Radka a jestli to bude kluk tak Vít.

6) Praktikuješ nějaký sport?
Nic převratného, ale mám ráda tenis, lyžování a plavání.

7) Jaká je tvá oblíbená kniha?
Nemám oblíbenou knihu.

8) Jaká je tvá oblíbená barva?
Černá, bílá a všechny barvy duhy i v pastelové verzi.

9) Jaké je tvé oblíbené zvíře?
Kočka.

10) Jaký je tvůj oblíbený parfém?
Momentálně zbožňuju Playboy Play it Pin Up, ale strašně krásně mi voní parfém od Dior Jadore, který mám ve vzorečku.

11) Tvůj oblíbený svátek?
Asi Vánoce :)

12) Už jsi vystudovala střední školu?
Ještě ne...

13) Byla jsi už v zahraničí?
Ano, mockrát!

14) Mluvíš nějakými jinými jazyky?
No tak já neumím pořádně žádným, ale učím se němčinu a angličtinu.

15) Máš sourozence?
Ano

16) Jaký je tvůj oblíbený obchod?
Na oblečení asi Gate a na kosmetiku DM a Rossmann.

17) Jaká je tvá oblíbená restaurace?
Nemám oblíbenou restauraci.

18) Máš ráda školu?
Ne!

19) Jaké máš oblíbené YouTuberi?
GetTheLouk, Petra Lovely Hair, Nici Koderová, The Teen Girl Looks, Teri Blitzen, Makyna016 a pak Gogo a Zdochliakk.

20) Jaký je tvůj oblíbený film?
LOL a Trust

21) Jaké jsou tvé oblíbené seriály?
How I Met Your Mother <3

22) PC nebo Mac?
PC

23) Jaký máš telefon?
LG

24) Jak jsi vysoká?
Měřím kolem 175 cm.

25) Nějaká domácí zvířata?
Kočka

Doufám, že se TAG líbil a že jste se o mě dozvěděli něco nového.

Žádné komentáře:

Okomentovat