sobota 15. února 2014

Moje večerní péče o pleť 2014

Jednou jsme psala, že se o svou pleť zrovna dvakrát nestarám, ale poslední dobou jsem začala. Už dávno jsem si kupovala nějaké produkty na pleť a vy jste je viděli v nákupech a dneska bych vám chtěla ukázat jak o svou pleť večer pečuji a jaké přípravky používám. Není toho mnoho, ale musím ocenit aspoň svoji snahu o to nějak té pleti pomoct, aby vypadala hezky.

Nejdřív samozřejmě pleť odlíčím. Já používám odličovací ubrousky, protože mi to přijde nejrychlejší a nejlehčí. Já zrovna teď používám od Synergenu, ale já to hodně střídám, protože jsem zatím nenašla žádné ke kterým bych se musela nutně vracet.


Pak používám peeling od Clean&Clear z řady Morning energy. Je to průsvitný gel s většími oranžovými a menšími nažloutlými částečkami. Mě osobně vyhovuje, protože je po něm pleť taková probuzená a vypadá svěže. Jenom mi trochu vadí ta chemická, asi pomerančová, vůně, ale dá se to přežít.



Dál používám čistící gel taky od Clean&Clear a tohle je řada Deep action. Tenhle gel má za úkol chladit a opravdu chladí, ale mě to na obličeji moc příjemné není, ale tak dá se to přežít. Po tomhle gelu je taky pleť moc hezky jemná a svěží, ale já z toho cítím jablečný Jar, ale funguje hezky, takže to přehlížím. Tohle je pro změnu lehce nazelenalý gel, který vytváří jemnou pěnu a tím údajně čistí.



To je z mé večerní péče o pleť všechno.
Taky jste líní na čištění pleti?
Jaké používáte produkty?

Žádné komentáře:

Okomentovat