úterý 25. února 2014

Nákupy | Únor 2014

Upřímně jsem ráda, že blog mám a můžu dělat nákupy, protože aspoň vidím jak neskutečně ty měsíce utíkají a je to fakt k nevíře. Tento měsíc mám pro vás opravdu tučné nákupy a je toho opravdu hodně, ale svojí zásluhu na tom má to, že jsem byla na začátku Února zase ve Francii a tam jsem něco málo taky pokoupila a dál už škoda mluvit. Tak směle do toho.


Jelikož mi došel můj odlakovač s kiwi o kterém se dozvíte ve spotřebovánu, musela jsem si koupit nový a tentokrát jsem si koupila s vůní jahody. Tenhle odlakovač jsem kupovala u nás ve městě v naší místní drogerii a stál 15,- Kč. Není to nic drahého a mě docela vyhovuje. Jenom ta jahodová vůně je dost, ale dost umělá.


Po delší době jsem se zase vrátila k ubrouskům od Balei a myslím, že u nich už asi zůstanu, protože mi vyhovují asi nejvíce ze všech které jsem zatím vyzkoušela. Ještě si dělám zálusk na Douglasí ubrousky, ale to zase někdy jindy. Tyhle ubrousky jsou pro normální až smíšenou pleť, kterou momentálně tak nějak mám. Mají příjemnou jemnou parfemaci a seženete je v DM za 45,- Kč.


Pak jsem dostala dárkem tenhle kuličkový deodorant od Fa. Je to nějaká novinka s vlčím mákem a zvonkem. Voní tak jako lehce, svěže možná trochu po květinách někdy je zkuste očuchat, když je uvidíte, ale každopádně voní hezky. Nevím kolik stojí, protože to byl tedy dárek, ale tipla bych do 60,- Kč možná i míň.


Takový už skoro až trapný nákup je pudr Stay Matte od Rimmelu. Ten co mám teď mi už začal docházet a tak jsem příležitostně koupila nový. Někdo ze Stay Mattu přešel na NYC, ale mě ten NYC moc neláká a jsme věrná svému Stay Matte. Já mám odstín 004 Sandstorm a já mu říkám kouzelný odstín, protože mi seděl i v létě i teď v zimě a sedí mi prostě po celý rok a proto je to můj kouzelný odstín. Já ho kupovala za 129,- Kč a myslím, že cena je všude stejná.


Asi už všichni z vás vědí, že Rimmel má nový makeup Stay Matte, ale málo kdo asi ví, že má i nový korektor Stay Matte. Já jsme zastánce toho, že prostě věci z jedné řady spolu fungují nejlépe, třeba když si koupíte šampon Garnier a k tomu kondicionér L'Oreal tak vám to zdaleka nebude fungovat tak dobře jako kdyby jste měli obojí od Garnier nebo L'Oreal. Jelikož jsem si kupovala pudr tak jsem k tomu přihodila i tento korektor. Vzala jsem odstín 030 Classic beige, ale zvláštní je, že měli jen odstín 030 a 010, kde je 020? NA tento korektor chystám recenzi, ale prozradím, že stál 119,- Kč.


Teď se pustím do té Francie a kdo jste četl článek o Baby Lips asi zná jejich příběh a kdo ne tak klik tady. Nejlepší asi bude když si přečtete již zmiňovaný článek, protože tam je o nich vše. Koupila jsem si odstín Cherry me, Peach kiss a Hydrate. Zvláštní je, že Hydrate kupovaný na začátku týdně stál 4.25€ a ty další dva o týden později 4.28€. Bohužel u nás Baby Lips volně neseženete, ale doufám, že po tom setu s řasenkou nám je sem konečně dají.


Pak jsem si přivezla nové Color Tattoo v odstínu 55 - Immortal charcoal. Na víčku je daný jako tmavě šedivý odstín se třpytkami, ale třpytka tam není ani jedna, ale to by se dalo přežít, protože jsme s třpytkami ani nepočítala. Celkově mě tohle Color Tattoo dost zklamalo, protože jeho barva není ani zdaleka tmavě šedá, ale spíš šedo-modrá a já čekala tu pěknou tmavě šedou se stříbrnými odlesky. Naštěstí se Color Tattoo dají použít i jako báze pod stíny, takže určitě najde své uplatnění. Jinak pro ty co si myslí, že je to u nás v drogeriích drahý tak tohle Color Tattoo stálo 10.36€ a to je skoro dvakrát tolik.


Ovšem ve Francii se dají najít i věci levnější než u nás jako tahle řasenka od L'Oreal. Vy ji asi znáte jako False lash wings, ale Francouzi ji mají jako Faux cils papillon. Význam je stejný jenom je to prostě jiný jazyk. Tahle řasenka má takový den úžasný kartáček se kterým máte řasy jako motýlí křídla. Já jsem s ní zatí maximálně spokojená, ale bude recenze takže si počkejte. U nás tuším stojí okolo 350,- až 400,- Kč, nevím. Ve Francii stála 9.80€.


Pojďme, ale zpátky od Čech a mé odměně za vysvědčení. Z eshopu Kosmetický svět jsem si objednala dvě věci od Sleeku, protože jsem si Sleek zamilovala úplně maximálně. Původně jsem si chěla objednat jen jednu věc, ale těsně před dokončením objednávky mě učaroval tenhle Face form kit v odstínu 373 Light. Je to taková, dá se říct paletka, která obsahuje bronzer, rozjasňovač a tvářenku. Myslím, že ten rozjasňovač nespotřebuju do konce života, ale opět chystám recenzi. Na výše zmíňovaném eshopu tenhle kit koupíte za 304,- Kč.


A poslední je moje nová láska. Paletka stínů od Sleeku z Candy colletion. Možná si říkáte co budu s takovými barvami dělat, ale věřte, že to není zas taková divočina jak se může zdát a fotka je i celkem věrohodná. S touhle paletkou jdou dělat úplně krásné looky a právě s touhle láskou byl dělaný FOTD, který jste mohli vidět zde, takže můžete vidět, že se s ní dají dělat i nositelné líčení a nejvíc se těším na tu hráškově zelenou. Paletku opět koupíte na již zmiňovaném eshopu za 264,- Kč a opravdu se jí nemusíte bát. 


Tak a ty šíleně dlouhé únorové nákupy jsou za mnou a i za vámi. Teď mě napadá otázka, kde na to pořád beru, ale to je jedno. Mějte pěkný den a těším se u dalšího článku. ;)*

2 komentáře:

  1. To, že málokdo ví o tom novém korektory od Rimmelu bude možná to, že nový není..

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, já myslela, že jo, protože jsem si ho nikdy dřív nevšimla... Každopádně děkuju za opravu ;)

    OdpovědětVymazat