čtvrtek 27. února 2014

Oblíbenci | Únor 2014

Druhý díl oblíbenců je tady. Kategorie nebo otázky zůstaly pořád stejné a žádná další nepřibyla ano neubyla. Tenhle měsíc utekl strašně rychle a nejspíš to bude tím, že má Únor 28 dní, ale to je jedno, protože jste zvyklí, že v nákupech, oblíbencích a ve spotřebováno vždycky mám proslov o tom jak to utíká, takže jsme všichni zvyklí, ale teď už oblíbenci.

1) Oblíbený blogger / YouTuber
Bloggerka u mě zůstává pořád Rendy z Ordinary Life a co se YouTubera týče, tak jsem teď začala odebírat Grav3yardgirl. Není to tak, že bych ji neznala už dřív, ale teď jsem si jí mega oblíbila. Bunny je podle mě úžasná a krásná slečna a má originální styl. Možná se občas její outfity můžou zdát ujetý ,ale mě se neuvěřitelně líbí. Jinak je to Američanka a abych nezapomněla, má boží vlasy. Je to tak trochu blázen, ale kdo ji ještě neviděl tak se koukněte

2) Oblíbený seriál / film
Tenhle měsíc jsem neměla ani čas ani moc náladu na filmy, takže nic.

3) Oblíbená písnička
Tenhle měsíc jsem absolutně posedlá písničkama od Monkey Business. Nevím jestli tuhle skupinu znáte, ale je to česká skupina, ale písničky jsou anglické. Kdo četl článek o tom jak jsem byla v Listopadu v Praze na generálce Star Dance, ta tam tančil Matěj Ruppert a právě ten zpívá v téhle skupině. Nejvíc miluju písničku Party shit a Who killed my libido? a tak vám je sem dávám, aby jste si je poslechli.



4) Oblíbený produkt na tvář
Na tvář jsem měla tento měsíc nejradši Face form kit od Sleeku, protože je v něm všechno co potřebujete na konturování a je to kvalitní produkt. 


5) Oblíbený produkt na oči
Zůstaneme u Sleeku a to u paletky Candy. Sice nemám v poslední době čas a nestíhám se ráno líčit tak jako normálně, ale uznejte, že je to miláček. K mému miláčkovi nejradši používám řasenku Faux cils papillon od L'Oreal, kterou jsem si přivezla z Francie a na recenzi se těšte už brzo.


6) Oblíbený produkt na rty
Bohužel jsem neměla ani čas nosit rtěnky, takže jsem sem zařadila bezbarvý Baby Lips, který používám pořád a už je to na něm vidět, ale vážně za tu cenu stojí za to a miluju ho.


7) Oblíbená pečující kosmetika
Nevím jak to kdo vezme, ale já jsem sem dala deodorant od Fa, protože je to snad nejlepší deodorant co jsem měla, protože vydrží celý den ve škole a nejste po pár hodinách cítit, ale zároveň ze sebe cítíte jeho vůni.


8) Oblíbený lak na nehty
Dřív se mi tenhle Rimmelí Space dust moc nelíbil, ale teď jsem se do něj zamilovala a je to můj pan Dokonalý. No řekněte, není ta barva božská? Kdyby jste tak viděli tu krásnou růžovou s fialovými odlesky.


9) Objev měsíce
Můj objev je korektor od Rimmelu Stay Matte a byla jsem opravena, že není nový, takže se omlouvám a děkuji ještě jednou Lucce za opravu. Nebudu se o něm moc rozepisovat, protože recenze je na cestě k vám.


10) Přešlap měsíce
Minulý měsíc tu nebylo nic a tenhle jsou tu hned dvě věci a obojí je od Maybelline, což mi je líto, protože víte jak to se mnou a Maybelline je. Prvním přešlapem je světoznámá klasická Collosalka se kterou jsme si prostě nesedla. Neříkám, že je úplně na prd, ale prostě mi řasy neprodlouží. Sice je hezky pročeše a celkem i zahustí, ale já ráda nosím řasy dlouhé, protože je podle mě mám od přírody celkem dlouhé a tak je ráda ještě prodlužuju, ale v tom mi bohužel tahle řasenka neposlouží. Doufám, že si k sobě ještě najdeme cestu. Další přešlap je moje francouzské Color Tattoo, které je tu kvůli své barvě, protože jsem od toho čekala pěknou tmavě šedou a ne šedo-modrou, ale jak jsem psala v nákupech, uplatnění najde.


A to je všechno. Těším se příště a užívejte dne!

Žádné komentáře:

Okomentovat