sobota 8. února 2014

Spotřebováno | Leden 2014

Jak je zvykem je tu spotřebováno za leden 2014. Poslední dobou moc nespotřebovávám, takže to zase bude kratší článek, ale je to zvyk. Tentokrát mám jen dvě věci a tak se do toho dejme.


První co jsem dopotřebovala je šampon od Garnier Ultra Doux Provence s meruňkou a mandlí. Ani mi to není líto, protože už jsem ho chtěla dodělat, abych mohla používat Aussie, takže pápá Garniere.


Potom  jsem už vyhodila lak od Essence z kolekce Nude Glam, který má ještě starý obal a mám ho už asi rok a půl a už se hnusně táhne a nedá se s ním lakovat. Já mám za sebe stejně radši ty nové a začínám mít lakovou krizi a budu si muset nějaké koupit a prázdná místa nahradit.


No a to by bylo kratičké spotřebováno za leden, tak zase u dalšího článku

Žádné komentáře:

Okomentovat