úterý 4. února 2014

Nákupy | Leden 2014

Prví nákupy v roce 2014 jsou tu a já si pořád nezvykla na to, že se musí psát 2014 místo 2013. Tenhle měsíc jsem si koupila pouze dvě věci a další dvě jsem dostala, ale řeknu vám u nich aspoň cenu za kterou to asi přibližně seženete.

První jsem dostala černou tužku od Essence na oči, protože svojí od Dermacolu jsem někde vytratila a vůbec nevím kde může být a tajně doufám, že se ještě objeví. Tahle tužka stojí asi 30,- Kč, takže je skoro zadarmo. Nikdy jsem tužku od Essence neměla, ale tahle mi vyhovuje. Je měkká, takže se s ní dobře pracuje a pěkně černá.



Jistě znáte takové ty krabičky od Essence s lesky. Tak já jsem jednu dostala a je to odstín 05 Golden gate gloss. Obsahuje bezbarvý, růžový a růžový lesk se třpytkami. Je to pěkná sada do kabelky a stojí asi 70,- Kč a myslí si, že je to super věcička.




Dál jsem byla v Liberci v Plaze s tím, že se půjdu podívat do Sephory, ale absolutně nic mě nezaujalo. V Plaze je ještě Teta a tak jsem se šla podívat tam, no a tam měli stojan se značkou Basic. Basic mě nijak extra netáhl, ale měli tam pěkné barevné tužky a tak jsem si vybrala takovouhle tyrkysovou v odstínu 06. Tužky od Basic stojí 45,- Kč a koupíte je v Tetě.



Pak jsem si ještě v Plaze v Tetě koupila rtěnku. Vždycky mě táhli rtěnky od Maybelline a  když už je tam měli tak jsem si jednu koupila. Tohle je odstín 906 Hot Plum. Je to celkem dost výrazná růžová trochu do fialova  a opravdu voní jako švestky. Zatím jsem ji moc ještě nevyvětrala, ale myslí si, že její čas ještě přijde. Stála mě 170,- Kč.



Takže to je byli moje lednové nákupy a já se na vás těším u dalšího článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat