čtvrtek 13. února 2014

Wishlist | Únor 2014

Sice pozdě, ale přece. Je tu nový wishlist na únor. Wishlist se trošku změnil, protože prostě už asi víte, že mě časem vždycky něco omrzí a jsou to takové ty momenty, když se pro něco nadchnete, ale něco málo tu zůstalo ;)

Sleek I-Divine Candy
Tahle kráska se tu drží zuby nehty a pořád mě nepřestala učarovávat svými barvami.


Catrice Camouflage cream
Camouflage cream se tu taky drží a doufám, že brzo dostane označení splněno :)


Rimmel Stay Matte makeup
Novinka od Rimmel mě uchvátila, protože já mám i pudr stejného jména dost ráda a chci vědět jak se povedl makeup.


Sedona Lace štětce
Myslím, že je na čase obnovit štětce, protože ty e.l.fí už mi přestávají stačit a tyhle od Sedony se mi opravdu líbí a oproti Sigmě nejsou ani zas tak drahé a kvalitou budou podobné. Nechci, ale tyhle růžové, ale černé.

Rimmel 60 seconds lak
Moje sbírka laků prochází kritickým obdobím a chce to nějaký nový odstín do sbírky a tyhle od Rimmelu se mi líbí.


A to by bylo z mého wishlistu asi všechno a doufám, že se budete těšit na další článek a mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat