úterý 18. února 2014

Mýt čtyři děti je zábava aneb Baby Lips podruhé!

Mě osobně by asi první část názvu článku na mém blogu asi vyděsila, ale vy se neděste. Dneska si nebudeme povídat o mích čtyřech dětech, které nemám, ale opět o Maybelline Baby Lips. O svém Baby Lips v odstínu Pink Punch, ale co nevíte je to, že jsem teď byla opět ve Francii a k tomu vám povyprávím historku. Od doby co mám Pink Punch, tak si řikám, že by nebylo špatné mít doma i ten bezbarvý Hydrate. My jsme zvyklí vždycky než dorazíme na místo, kde ten týden ve Francii budem, zajet si do obchodu něco nakoupit a tentokrát jsem šli do Carrefouru a tam měli stojan Maybelline, L´Oreal a ještě nějaké značky mě neznámé. Samozřejmě já jsem se musela kouknout na Maybelline, protože Maybelline prostě miluju. No a první co upoutalo moji pozornost byli Baby Lips samozřejmě. Tak jsem si koupila hydrate a na cestě zpátky jsem si koupila další dva. A jaké jsou se dozvíte v článku.



Začnu asi bezbarvým Hydrate. Hydrate je takový normální balzám, který nemá barvu, ale umí skvěle hydratovat. Hydratuje opravdu na hodně dlouhou dobu a voní tak jako po jablku, ale je to taková ta ''umělejší'' vůně, ale stejně mi voní hezky. 




Pak se pustím do Pink Punch. Pink Punch je růžový, ale na rtech dělá jemný světle růžový nádech a vypadá to strašně pěkně. Zase pěkně hydratuje a pěkně voní po melounu nebo jahodách, ale opět je to ''umělejší'' vůně.




Dál tu mám Cherry Me a ten má lehce červenou barvu na rtech. Krásně, ale hrozně krásně voní po třešních a není to ani moc umělá vůně. Zase skvěle hydratuje a myslím si, že je skvělý pro ty, co chtějí lehce červené rty, ale nechtějí rtěnky.




A poslední miláček Peach Kiss. Peach Kiss je asi jediný Baby Lips, který obsahuje zlaté třpytky. Jak už název napovídá voní po broskvích a opět neuměle a dělá pěkný broskvový nádech. Hydratace opět skvělá.




Obecně o Baby Lips bych řekla, že mi neuvěřitelně vyhovují díky mastnější konzistenci, takže není tak hutný a to já mám prostě ráda. Pak mě velice uchvátila hydratace, protože ta je opravdu super a dlouhodobá. Krásně voní a nemůžu se jich nabažit a pořád si k nim čuchám. Jestli jste si všimli tak většinou se balení balzámů z drogerie ošoupe a nápisy zmizí, ale u Baby Lips ne. Nápisy na obalu drží a nechtějí se za žádnou cenu pustit. A poslední je obsah balení, protože je tam toho opravdu hodně a za tu cenu to stojí. Jedinou nevýhodou je bohužel dostupnost.

Máte doma Baby Lips?
Jste s nimi spokojení? 

1 komentář: