čtvrtek 6. února 2014

Oblíbenci | Leden 2014

Dneska vám přináším úplně nový tip článků a to Oblíbence. Oblíbenci budou každý měsíc jako nákupy a bude to takové shrnutí všeho, co mě v ten daný měsíc bavilo a co jsem měla ráda. Je to deset kategorií a není to jen kosmetika, ale samozřejmě tam kosmetika je taky. Doufám, že se vám tento tip článků bude líbit a bude vás bavit.

1) Oblíbený Blogger / YouTuber
Tak jelikož moc blogů nesleduji, protože většina Bloggerek má YouTube kanál tak je spíš sleduji na YT, ale Bloggerka jako Bloggerka je Rendy z Ordinary Life. Pak jako Blogger i YouTuber je Lou z GetTheLouk a jako YouTuber mě nejvíc bavil Gogo. Říkejte si na  něj co chcete, ale on je prostě pán česko-slovenského YouTube a není to kvůli odběratelům, ale protože je prostě skvělej. 

2) Oblíbený seriál / film
Na Vánoce dávali v televizi LOL s Miley Cyrus a od té doby jsem na něj koukala asi 100x a je to prostě boží film  a jako seriál u mě zůstává na prvním místě How I Met Your Mother.

3) Oblíbená písnička
Tak jak jste si mohli všimnout v tomto článku tak jsem si znovu oblíbila Lady Gagu. Dřív jsem jí měla hodně ráda, ale pak to ze mě nějak opadlo a teď jsem její hudbě zase propadla. Podle mě je dokonalá, umí skvěle zpívat a něco dokázala. Mám od ní ráda hodně písniček jako třeba Poker face, Telephone, Bad romance, Alejandro, Born this way, Judas a Venus, ale moje nejoblíbenější jsou Paparazzi a Applause.



4) Oblíbený produkt na tvář
Tento měsíc si mě absolutně získala tvářenka od Sephory v odstínu N°08 Rose petal, která je naprosto krásná a na každodenní nošení dokonalá. Kdo ji nemáte a nevadí vám pořídit si tvářenku za 300,- a chcete nějakou takovou tak si pro ni běžte.


5) Oblíbený produkt na oči
Tak tady jednoznačně vyhrála paletka od Sleeku Oh So Special. Řeknu k ní akorát to, že je naprosto dokonalá, protože ostatní si  můžete přečíst v článku, který jsem psala.


6) Oblíbený produkt na rty
Jelikož jsem neměla moc času nosit rtěnky tak jsem používala Baby Lips, protože je to prostě nejlepší balzám a dodá i lehký nádech do růžova a nemůžu si je vynachválit. Moje jsou v odstínu Pink Punch.


7) Oblíbená pečující kosmetika
Poslední dobou mám hrozně suchou kůži na chodidlech a začala se mi loupat a nic pěkného to nebylo a tak jsem šáhla po tomhle tělovém másle od Alverde, které je z limitované kolekce a zřejmě už ho neseženete, protože už ho budu mít rok, ale voní po bezu a pomeranči. Krásná vůně a navíc skvěle pomáhá a hydratuje.


8) Oblíbený lak na nehty
Tenhle měsíc jsem měla na nehtech málo laků a nejvíce tyhle dva. Jeden je od Miss Sporty v odstínu 456 a je to krásná modrá, kterou jsem dostala od kamarádky k Vánocům a potom tenhle černý, který je z naší místní drogerie a je to lak s tím crack efektem, ale nefunguje a tak si ho lakuji jen tak a je z toho krásná matná černá, která ale moc nevydrží, ale mám ji ráda.


9) Objev měsíce
Mým objevem jsou Baby Lips, al jedna věc je předčila a  to paletka od Sleek Oh So Special. Vím melu o ní pořád dokola, ale kdo nezná neuvěří. 


10) Přešlap měsíce
Bohužel nebo spíš naštěstí tu žádný přešlap nemám :)

To je konec prvních Oblíbenců a já doufám, že se vám líbily.

Žádné komentáře:

Okomentovat