sobota 1. března 2014

Spotřebováno | Únor 2014

Je tu konec takového toho klasického týdne, kde jsou vždy články o nákupech, oblíbencích a spotřebovaných produktech. Poslední článek co tento týden ještě nebyl je spotřebováno, takže se na to vrhnu. Tenhle měsíc jsem spotřebovávala o něco víc, ale to uvidíte v článku.


Prvním spotřebovaným produktem je odlakovač s vůní kiwi, který stál v naší místní drogerii asi za 15,- Kč a byl fakt skvělý. Hezky odlakovával a vážně hezky voněl.


Dál jsem spotřebovala deodorant od Rexony s vůní Aloe Vera. Byla to taková svěží vůně a docela dlouho i vydržel, ale mám doma deodorantů opravdu dost, takže mi není nějak moc líto, že už tenhle nemám.


Konečně jsem dodělala odličovací ubrousky od Synergenu, které jsme měla někde od půlky listopadu a nechápu jak mi mohli tak dlouho vydržet. Ze začátku byly docela fajn, ale ke konci už byly hodně vyschlé, ale odličovaly celkem slušně.


Byla jsme nucena vyhodit tenhle krásný lak od Essence v odstínu 121 Gold Fever, protože už vyschnul, ale barvička to byla opravdu krásná. Byla to taková krásná zlatá s velkými zlatými a malými červenými třpytkami a na nehtech byl fakt božský.


Poslední letí do koše nějaký stoletý balzám od Astrid, který nebyl nic moc, protože byl hrozně hutný a tuhý a to já nemám ráda, ale věřím, že někomu určitě vyhovovat bude.


To jsou všechny produkty, které letí do koše, takže sbohem a vy se mějte ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat