čtvrtek 6. března 2014

L'Oreal Faux Cils Papillon

Nevím jestli jsem v to sama, ale taky na vás leze taková jarní lenost? Navíc teď hledám štětec na ''blendění' a obávám se, že už ho nenajdu :'( Neznáte někdo nějaký dobrý a levný? Přejděme, ale k tématu dnešního článku, které je řasenka od L'Oreal Faux Cils Papillon známá též jako False lash wings.


Nebudu po tísícté opakovat, že jí mám z Francie kde stojí skoro o 50% méně než u nás. U nás se její cena pohybuje v rozmezí 350,- Kč - 400,- Kč a já ji kupovala za 9.80€ a to je asi 265,- Kč. Mě osobně se balení řasenky moc líbí, líbí se mi ten stříbrný obal a i jeho tvar. Co mě asi nejvíce zaujalo už od prvního shlédnutí reklamy v televizi je kartáček, který slibuje efekt motýlích křídel.


Když už jsme u toho kartáčku tak vám řeknu, že mi dělá naprosto krásné řasy.Mě řasy úžasně prodlouží a i dost zahustí. Když si aplikuji tuhle řasenku tak potom si opravdu při pohledu do zrcadla připadám jak motýl a nemá na ní ani moje oblíbená řasenka od Dermacolu. 


Na téhle řasence jsem nenašla žádný mínus až na to, že mám na každém oku jinak dlouhé řasy, ale to je prostě mými řasami a ne touhle řasenkou, protože ta naopak dá dojem, že ty řasy jsou aspoň trochu stejné na obouch očích.



Pokud jste na řasenky s umělými kartáčky a máte rádi hodně dlouhé řasy, tak pro ní běžte a vyzkoušejte ji, protože podle mě za to stojí. Horší už je to s cenou, protože mi přijde dost přehnaná, ale tak není to tak pro každého. Jinak během psaní se našel štětec! Takže fanfáry :D

2 komentáře: