sobota 29. března 2014

Wishlist | Duben 2014

Taky si říkáte, že je už zase? Já taky, ale tím, že jsem líná, tak ten březnový byl trošku později, ale dubnovej je tu v čas. Opět zase toho tady moc nemám, protože prostě většina věcí mě už omrzela a nebo už je mám doma. Pojďme se, ale na to málo kouknout :)

Catrice Camouflage cream
Jo, pořád tu je a pořád jsem si ho ještě nekoupila :D


Catrice Liquid metal
Tyhle stíny mě v poslední době strašně oslovily a už si na nějaké brousím zuby a typla bych to na ty fialové a nebo ty červené nahoře.


Alverde Brow gel
Strašně populární věc na obočí a neznám člověka, který by ji neznal. Vždycky jsem se na ně v DMku dívala, ale nikdy si ho nevezmu a nechce se mi každý den ztrácet čas vykreslováním stínem, takže tohle by se mi hodilo :D


Tmavá rtěnka
Nepíšu jakou, protože to sama nevím a proč ji chci se dozvíte v oblíbencích. Chtěla bych nějakou jakoby gothic rtěnku hodně tmavou s podtónem do černa, ale zatím jsem se ještě nerozhodla, ale pro inspiraci dávám obrázek gothic řady od Collection. Chci se ještě podívat v drogerce a když nenajdu nic tam, tak udělám menší kosmetický nákup na internetu.


A jsem zase u konce. Mějte pěkný víkend a užívejte počasí pokud je u vás aspoň trochu slušné.

Žádné komentáře:

Okomentovat