úterý 1. dubna 2014

Spotřebováno | Březen 2014

Na to, že už je duben jsem si ještě nezvykla psát 2014 a píšu pořád 2013, ale to se vsákne. Dneska to tedy bude spotřebováno a tentokrát se musím pyšnit, protože  jsem toho spotřebovala dost a další věci už jsou v tašce, takže teďka jedu.


Tuhle tužku jsem kupovala už hodně dávno u Vietnamců asi za 9,- Kč, ale to bylo ještě v době když jsem nebyla kosmetický maniak. Upřímně už nikdy bych si nekoupila tužku od Vietnamců.


Ovšem tohle byla láska. Ztracená, znovuobjevená a nyní už vypotřebovaná matná tužka od Dermacolu. Tuhle lásku jsem měla moc ráda a je škoda, že už ji nemám, možná bych si ji zase někdy mohla koupit, protože jsem s ní byla na max spokojená. 


Dopotřebovala jsem si nálepky na francouzskou manikúru, takže francii dám na chvíli sbohem. tyhle jsem kupovala v Dm asi za 40,- Kč a byly to prostě obyčejné samolepky na francouzskou manikúru.


Tenhle kuličkový deodorant jsem našla doma a zjistila, že ho mám už asi 4 roky :D Už ani nevoní a myslím, že už ani není bezpečné ho používat, takže letí do koše. A ano, jsem prase, ale už je v koši. Vůni vám nepopíšu, protože taková ta původní vůně tam už stejně není a myslím, že se ještě vyrábí, takže ho když tak najdete v drogerii.


Všechno jednou končí a bohužel i tahle voňavka. Tohle byl Black Star od Avril Lavigne a byla to její první voňavka vůbec. Nejlepší bude, když si ji v drogerii očucháte, ale byla to taková sladší kořeněná vůně, ale bylo to něco neskutečně nádherného. Milovala jsem ji a milovat budu i když už v ní nic není.


O téhle věcičce už jste četli zde, ale jak víte tak to nic moc nedělá a je to celkem asi zbytečné za ty peníze, ale všechno si přečtete v článku, takže koho to zajímá, tak ať se tam podívá.


Poslední tu leží heat protect neboli ochrana před teplem od Balei Trend it up!. Nevím jestli mi to nějak zvlášt pomohlo, ale brutálně mi to smrdělo a už si to nekoupim, protože ta parfemace mi opravdu příjemná není, ale někomu to vadit nemusí a jak říkám, tak mi to stejně nijak extra nepomohlo.


To by bylo z březnového spotřebováno všechno. Taky vás štve, že máte teď o hodinu na všechno míň času? Já totálně nestíhám, ale aspoň, že je hezky. Tak užívejte!

Žádné komentáře:

Okomentovat