sobota 5. dubna 2014

FOTD | Like in the ocean

Jiště všichni víte o mé modré Inglotí paletce, která se bohužel od doby koupě válela jen v šuplíku a čekala a já ji dlouhou dobu přehlížela, ale zrovna včera jsem si vzpomněla, že jsem ji vlastně nepoužila a tak vznikl tento makeup. Jsme osobně ráda, že jsem tuhle modrou krásku mohla vyzkoušet a vykouzlit si s ní makeup a vy už se na něj podívejte dál.


Modrou na očích nosím ráda a snad můžu i říct, že mi sluší. Modrá je podle mě barva, která mě osobně nikdy nezklame, protože mi připomíná hodně věcí jako třeba modrou letní oblohu nebo krásně čisté modro azurové moře a asi znáte to pořekadlo ''Modrá je dobrá!'' ne?


Obvykle si třeba makeup vytvářím v hlavě ještě dřív než ho z hlavy přenesu na oči, ale u tohohle to bylo jinak, protože jsem ho dělala tak, jak mě zrovna napadlo a ono se to celé nějak spojilo do sebe a vytvořilo to tenhle look, protože původně šlo jenom o modrá víčka, která se přetransformovala do tohohle.


Když jsem nanesla tu azurovou na střed víčka, tak jsem si řekla, že by nebylo špatné dát do vnitřního koutku perleťovou bílou se kterou mi to udělá hezký přechod. Vše mělo potom končit tím, že to třpytivou tmavší modrou vystínuji a půjdu, ale ouha! Zapomněla jsem si vyčistit stínovací štětec! A proč vám to, ale řikám?
Jestli vidíte nahoře takový ten šedavý stín, který to všechno ztmavuje, tak to není zásluha moje, ale toho špinavého štětce, protože na tom štětci byla nějaká tmavě hnědá, která se přimíchala do té tmavě modré. 


Když jsem si toho všimla, tak jsem si řekla, že to nevypadá zle a že bych to samé mohla udělat i na druhém oku. A tak jsem sáhla po černo šedé. Celé líčení to udělalo ještě trochu zajímavější a posunulo ho, takzvaně, o úroveň výš.


Mě osobně se to líčení moc líbí a nic z toho by nebylo nebýt téhle Inglotí krasavice, která si tu své místo zaslouží! Jak se líbí tohle líčení vám?

POUŽITÉ PRODUKTY:

Pleť
Rimmel Match Perfection (201 Classic beige) [DM, 106,-]
Rimmel Stay Matte Dual action concealer (030 Classic beige) [DM, 120,-]
Rimmel Stay Matte powder (004 Snadstorm) [DM, 130,-]

Oči
e.l.f eyelid primer (Sheer) [http://elfkosmetika.cz/, 39,-]
Inglot Freedom system eyeshadow (05) [Inglot, 85,-]
Inglot Freedom system eyeshadow (70) [Inglot, 85,-]
Sleek I-Divine I-Candy (Cream Soda, Liquorice) [http://kosmeticky-svet.cz/, 264,-]
Sleek I-Divine Oh so special (Bow, Boxed) 
Dermacol Volume mania Mascara Absolute black
Essence Kajal pencil (01 Black) 

Rty
Maybelline Baby Lips (Pink punch) [DM, set s řasenkou 199,-]

2 komentáře:

  1. Krásné líčení!!!

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (budu mooc ráda za každého pravidelného čtenáře)

    OdpovědětVymazat