úterý 8. dubna 2014

TAG | Perfect palette

Dnešek je zase ve znamení TAGu. Tenhle TAG, perfektní paletka, je v poslední době zase velký bum a jelikož já mám ve zvyku dělat TAGy až po stoletech, tak jsem se rozhodla, že dneska udělám právě tenhle TAG, dokud o něj někdo ještě snad stojí. Upozorňuji, že paletek moc nemám, ale i tak bych vám je ráda představila.

1) Nejlepší obal
Paletky s nejlepším obalem jsou pro mě dvě. První je moje šuplíkovka ze Sephory, která je bohužel z limitky z Vánoc 2012, myslím. Prostě ten šuplíčkový design je dokonalý no... A pak jsem vybrala paletku od Inglotu. Někdo říká, že je to balení ošklivý, ale mě se líbí a podle mě má takový celkem moderní design, ale je to věc názoru.


2) Nejhorší obal
Za mě to je Essence Quattro. Mě přijdou celkově ty Essence obaly takové laciné a hend se mi rozpadají, ale jako tím nechci hanit Essence, naopak, Essence mám ráda a sama jsem s ní začínala, ale ty obaly nejsou žádná sláva.


3) Nejbarevnější paletka
Tak asi je jasné, že sem dám Candy od Sleeku, protože doma žádnou tak barevnou paletku jinak nemám. Kdo jí máte doma asi její krásu a kdo nemáte, tak si o ní asi dokážete udělat představu. Nemám k ní slov a byla to láska na první pohled.



4) Nejuniverzálnější paletka
Zůstaneme ještě u Sleeku, protože jsem sem zařadila paletku Oh So Special. Univerzální pi přijde, protože má zemité, ale i výraznější barvy, má růžové odstíny, které jsou i místo tvářenky a třpytivé místo rozjasňovače, barvy se kterými se dá vyplnit obočí a prostě vidíte sami. Dál ještě již zmiňovanou Sephoru, protože má zase hezké zemité i výraznější barvy a v bočních šuplících má lesky a tvářenku.



5) Nejlepší paletka na cestování
Již zmiňovaná Oh So Special od Sleeku! Všechno jsem už vlastně napsala, takže vi víte proč :D A potom ještě Catrice paletka v odstínu 070 Mud Spencer & Coral Hill a ta vlastně z podobných důvodů jako ta od Sleeku.



6) Největší zklamání
Essence paletka Sun Club v tom barevném provedení. Chtěla jsem totiž pěkně barevné pigmentované stíny a místo toho jsem dostala jen takové zabarvenější šmouhy, takže asi chápete proč je to zklamání.



7) Nejlepší jména stínů
Obecně Sleek paletky. Názvy jako Strawberry sherbet, Bon bon, Pear drop, Celebrate, Bow atd. se mi vážně líbí.


8) Nejméně používaná paletka
Bohužel tady jich mám docela hodně, ale to hlavně proto, že jsou to hodně neutrální stíny a těch mám doma požehnaně. Mezi mé nejméně používané patří Catrice paletka, Essence Sun Club a i známá replika Naked od Urban Decay, MUA Undressed. Všechny tyhle paletky jsou buď nepigmentované a nebo jsou prostě neutrální a těch mám hafo a nebo jsou někde na dně šuplíku, že si na ně nevzpomenu, ale snažím se je zapojovat.


9) Nejmilovanější paletka
Je těžké říct jaká je vaše nejmilovanější paletka, protože mám samozřejmě ráda většinu svých paletek a proto je mám, ale moje nejvíc jsou obě Sleek paletky, Sephora paletka a taky moje modrá Inglotice. Jsou to prostě takové ty paletky, které mi vyhovují kvalitou nejvíce a jsou to prostě takové ty které asi nikdy neomrzí.


A co vy? Jaké jsou vaše oblíbené paletky?

Žádné komentáře:

Okomentovat