čtvrtek 3. dubna 2014

Oblíbenci | Březen 2014

Doufám, že nikomu nevadí opět pozdní článek, protože jsem byla u kamarádky a blog je prostě jen zábava a ne povinnost a nikdy by ani být neměl. Nicméně jsou tu oblíbenci za březen a přijde mi, že jsou tentokrát nějaký tučný, ale vám to asi moc vadit nebude, že?

1) Oblíbený blogger / YouTuber
Tenhle měsíc jsem objevila zajímavou YouTuberku, která je na YT pod jménem Kate W. Sice teprve začíná, ale i tak mi její videa přijdou dost dobrá. Určitě na ni koukněte a dejte ji odběr, protože je to vážně fajn holčina a její kanál najdete ZDE.

2) Oblíbený seriál / film
Opět jsem neměla moc času ani nálady, takže nic...

3) Oblíbená písnička
Nikdy bych to do sebe neřekla, ale zamilovala jsem si Marilyna Mansona. Vím, že to není hudba pro každého a že ho hodně lidí nesnáší za to co dělá a jak vypadá, ale prostě ty písničky mají něco do sebe a ty texty mají celkem hluboký význam a nelžou, ale říkají pravdu o dnešním světě. Mám od něj ráda spoustu písniček, ale dám vám sem jednu a to Coma White. To je moje srdcovka, protože prostě uznejte, že je pecková :3


4) Oblíbený produkt na tvář
Tenhle měsíc jsem si na 100% oblíbila na tvář makeup od Rimmelu Match Perfection. Je fakt úplně bombovej a určitě se dočkáte recenze.



5) Oblíbený produkt na oči
Tenhle měsíc jsem bohužel nenašla nějaký super mega bomba produkt, takže tu nic nemám..

6) Oblíbený produkt na rty
Tak tady mám takový trošku postarší a nostalgický kousek. Tahle Rimmelka byla moje asi druhá rtěnka. Je to řada Hydra Renew, která už se dneska jmenuje Moisture Renew. Je to odstín Amethist Shimmer a je to krásná tmavá jakoby vínová s odlesky do fialova.



7) Oblíbená pečující kosmetika
Jakože té pečující kosmetice moc nedávám, tak mím největším kámošem je teď krém od Sephory Instant Moisturizer. Je to fakt věrný a dobrý přítel. Jako vždy bude určo recenze, ale zatím se testuje.


8) Oblíbený lak na nehty
Já si popravdě nehty v  březnu skoro nelakovala, takže není co řešit...

9) Objev měsíce
Tak těch ty tu jsou hned čtyři a to Sephora Moisture Renew, MAC Brush cleaner a Rimmel Match perfection.


10) Přešlap měsíce
Bohužel! Chtěla jsem ji milovat, ale nenavidim ji. Je to tužka od Basic, která má krásnou barvu, ale nebarví na víčko a slzí mi z ní oči, takže si zaslouží místo jako přešlap.


Tak a to by byli březnoví pozdní oblíbenci. A měla bych takovou otázku. Posloucháte někdo  Marilyna Mansona?

Žádné komentáře:

Okomentovat