čtvrtek 24. dubna 2014

Nákupy | Duben 2014

Měsíc sice ještě nekončí, ale moje nakupování už ano, takže tu dneska pro vás mám nákupy za duben. Já jsem si toho sama ani moc nekoupila, koupila jsem si jen tři produkty, ale jedna známá mi darovala devět laků na nehty, takže ty vám tu taky ukážu. Jinak přemýšlím, že udělám nějaký mini haul doplňků, ale teď pojďme na nákupy.


 Konečně! Je můj! Konečně může jít pryč z wishlistu a je u mě v šuplíku. Už jsem si myslela, že si ho snad ani nekoupím. Vybrala jsem si odstín 020 Light beige, který je ten střední a pak je ještě tmavší a světlejší. Musím říct, že zatím je takový jaký ho znám z recenzí a videí. Kupovala jsem ho v Rossmannu za 75,- Kč což je podle mě skvělá cena.


Další věc z wishlistu je pryč a tentokrát tmavá rtěnka. Sháněla jsem něco jako Nars Velvet matte lip pencil v odstínu Train bleu a když už jsem si myslela, že něco podobného a levnějšího není, tak jsem se u Lucky z GetTheLouk dočetla, že je ji velmi podobná tahle Rimmelka v odstínu 120 Cutting edge. Vy už jste s ní mohli vidět i FOTD. Ta Narsovská tužka je, ale přece jen o něco tmavší a studenější, ale mě tahle Rimmelka bude zatím stačit a kdo sháníte taky něco podobného, tak si tuhle běžte za těch 99,- Kč koupit.


Poslední můj nákup byl lak od Catrice, který jsem kupovala ve výprodeji za 27,- Kč tak neberte to. Upřímně ta barva mě na nehtech zklamala, protože v lahvičce je to fialovo černá s vínovými třpytkami, ale na nehtech je už jenom fialovo černý a třpytky tam takřka nejsou, takže to mě zklamalo. Jinak je stejný jako všechny laky od Catrice.


Tak a teď už ty laky od naší známé. Některé laky jsou už použité, ale mě to nevadí a jsem ráda, že si na mně vzpomněla. První jsem dostala tři no name laky, které mají, ale krásné barvy. První je bílá s tónem do růžova, druhá tmavá vínová a třetí krásná svítivá růžová. 


Pak mi poslala dva laky z Claire's. Já jsem nikdy laky z Claire's nezkoušela a tak mě docela zajímali a světe div se, zatím mi vyhovují. Na nehtech mám momentálně tu, jak já říkám, army zelenou a i když bych řekla, že takovou barvu nikdy nosit nebudu, tak se mi líbí. Druhá je taková ta lesklá fialová, která mě osobně se na mích nehtech ani moc nelíbí, ale určitě ji nosit budu. Ještě jsem zapomněla zmínit, že nevim u všech laků odstíny.


Další jsem dostala takovouhle krásnou zářivou oranžovou od Essence ještě z té staré kolekce. je to odstín 46 Wake up! Na léto podle mě ideální barva.


Jako poslední jsem dostala tři laky od Gabrielly Salvete a všechny tři jsou s krásnými třpytkami a v krásných barvách. Takovou modrou jako je ta první už jsem jednou měla a měla jsem ji strašně ráda, tak uvidím jak se předvede tahle. Druhá je zase krásná oranžová, která bude zase bezva na léto a strašně se těším jak se bude na sluníčku třpytit. Poslední je taková zvláštní barva, která se sice tváří na první pohled šedo fialově, ale má v sobě tolik třpytek, že potom udělá takovou až rose gold a to se mi na něm nehorázně líbí.

To by bylo všechno z mích (ne)nákupů a myslím si, že příští měsíc už to takové nebude, protože se snažím šetřit a omezit nakupování kosmetiky, protože už to nestíhám používat, ale nebojte na suchu blog nenechám.

Žádné komentáře:

Okomentovat