sobota 12. dubna 2014

Sephora Instant Moisturizer

Tomuhle by se dalo říkat ještě poměrně novinka a nejenom u mě doma, ale i v Sephoře. V Listopadu jsem dostával vzorek, ale pak jsme ho dlouho neviděla, takže jestli je pár měsíců na pultech, kdo ví? Já jsme si ho kupovala asi před měsícem v Praze na Smíchově. Pečlivě jsem ho ten měsíc a pár dní testovala a přísahám, že jsme ho používala každý den až na pár vyjímek, ale jinak jsem byla pilný testař.


Začnu asi upřímně a to tak, že ten krém není nejlevnější, protože jeho pouhých 30 ml stojí 190,- Kč a když se mažete ráno a večer každý den, tak je to celkem rychle pryč. Když to rozpočítáte, tak je to asi 6.30,- za ml, ale jelikož mi vzoreček vyhovoval, tak jsem do něj šla. Nesmím, ale opomenout, že má nádhernou parfemaci.


Tenhle krém slibuje hezčí pleť. No, takhle, musím říct, že hydratuje dobře, protože mívám na obličeji suchá místa a ty mi tenhle krém pěkně zhydratoval a už tam nejsou. Hodně rychle se vsakuje a to já cením, protože i když to ráno nestíhám, tak mám pořád dost času pleť hydratovat. Je jasné, že je to individuální věc, ale mě tento krém dělá moc pěknou pleť.


Používám ho opravdu denně až na pár vyjímek a vydím, že to té pleti prospívá a, že mi tenhle malý Sephoří zázrak pomohl a pomáhá a klidně bych do něj další dvě stovky klidně vrazila, protože za to stojí a nejsou to pro mě vyhozené peníze jako za jiné krémy. Jestli někdo sháníte dobře hydratační krém a není vám líto do něj trochu investovat, tak tenhle je určitě skvělá volba.

Žádné komentáře:

Okomentovat