úterý 15. dubna 2014

Sephora eyeshadow N°03 Girls night out

Sephora again, ale tyhle stíny prostě za zmínku stojí a navíc je mám dlouhodobě otestované, protože jsou ještě z mého prvního nákupu v Sephoře z podzimu. Určitě by mě zajímalo, jaké s nimi máte zkušenosti vy, ale teď  už pojďme na ty moje. 


Do dneška si pamatuju jak jsem tam stála a vybírala u stojanu se stíny a tam mě učarovala tahle kráska v odstínu N°03 Girls night out. Říkala jsem si, že je to hezká zlatá a a ta se nikdy neztratí, protože má zase takový bronzový tón narozdíl od té mé v paletce od MUA, která má tón do žluta.


Takže jsem si ji vzala a ještě ke všemu jsem ji měla místo obvyklých 260,- Kč pouze za 1,- Kč, protože zrovna probíhala akce 2+1 za korunu. Tak jsem si je spokojeně odnesla domů s tím, že to možná nebude nic extra, ale aspoň za ty peníze by to mohlo být kvalitnější než normální stíny z drogerie. Ó můj bože! Ten první pocit byl boží! Ta pigmentace, ještě do dneška sem z ní unešená.


Stačí vážně jenom trošku ťupnout prstem a prostě máte absolutně boží pigmentaci a k tomu vám na prstě ještě dost zbyde. Prostě s pigmentací jsem spokojená na 100%! Stíny jsou mimo jiné i krásně máslové a na víčka bez primeru vydrží 12 hodin a s primerem by možná i den dali.


Určitě se zahleďte na ten lesk! To je něco nádherného. Takhle krásnou zlatou už snad ani v životě nenajdu. No, možná jo, ale prozatím dejme tomu, že ne. Tyhle stíny vám můžu na 100% doporučit, aby jste do nich ty peníze investovali a nějaký si pořídili. A jestli si myslíte, že se vám nechce investovat do nějaké barvy, kterou nepoužijete, tak věřím, že v Sephoře si vybere každý tu svojí, protože výběr mají opravdu velký.


Máte někdo s těmito stíny zkušenost?
Vyhovují vám a stojí za tu cenu?

1 komentář:

  1. Tyjo, ja mám takovej ruzovej a vubec neni takhle pigmentovanej.. :D

    OdpovědětVymazat