úterý 22. dubna 2014

Essence 3D oční stíny

Tyhle stíny mě zajímali už od začátku co se dostali k nám do drogerií jenže jsem si nějak nakonec nekoupila a nakonec jsem je našla v DMku ve výprodeji za 30,- Kč, tak neber to! Upřímně jsem od nich možná čekala víc, ale tak to se všechno dočtete :)


Musím říct, že se mi vážně líbí balení. Vypadá i kvalitnější a pevnější než obyčejné balení stínu Essence. Taky se mi hrozně líbí, že jsou stíny profilované. Jistě jste si všimli, že to mají i stíny od Catrice Liquid Metal, které jsem bohužel zatím neměla šanci ozkoušet. 


Moje stíny jsou v odstínu 05 Irresistible bluse sky a je to krásné duo modrých. Jedna půlka je krásná světle modrá a řekla bych, že název odpovídá barvám, protože je to vážně taková čistá modrá obloha akorát, že v trochu světlejším provedení. Druhá, vystouplá půlka je o něco tmavší a podle mě i hezčí. Ta druhá půlka je podle mě taková moje ideální modrá. 


S pigmentací jsou na tom tak průměrně. Je to takové neurazí nenadchne. Na následujícím obrázku to vypadá, že jsou stíny hodně pigmentované, ale opravdu to vypadá jinak štětcem a prstem, takže štětcem nanáším i více vrstev na sebe. Výdrž je s primerem tak +8 hodin, ale celý den mi nedali. Bez primeru je ozkoušené nemám, ale řekla bych, že tak 6-8 dají.


Můj dojem z těhle stínu je, ale dobrý. Určitě bych se nebránila koupi nějakého dalšího odstínu, ale zase bych to nebrala jako nějaké zázračné stíny, ale určitě podle mě patří mezi ty lepší drogerkové stíny. Jaký máte na ně názor vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat