úterý 29. dubna 2014

Spotřebováno | Duben 2014

Konečně mám dodělanou tu hromadu úkolů a můžu pro vás napsat další článek a to Spotřebováno za duben. Spotřebovávám teď možná trochu více než dřív, ale pořád si myslím, že nebýt líná, tak toho je mnohem víc, ale pojďme už na to.


Někdo má zafixované, že makeupy a korektory od levnějších značek jsou na nic, ale Match 2 Cover od Essence byl opravdu dobrý korektor. Je to takový ten co má jedno kolečko světlejší a druhé tmavší a pro mě to byl opravdu dobrý korektor. Ke všemu ho seženete jen za nějakých 70,- Kč a možná ani to ne.


K tomuhle se asi nebudu moc rozepisovat, prostě pudr od Rimmel Stay Matte v odstínu 004 Sandstorm.


Vy to o mně asi nevíte, ale miluju voňavky od Playboye! ty jejich vůně jsou tak krásný a i docela dlouho vydrží. Tohle byla Play it Rock!, která měla takovou kořeněnou vůni a já ji přiřazuju k zimě, protože v zimě ráda nosím takové těžší kořeněné vůně. Navíc to balení je sladký! :3


Pak tu mám další nudu a to deodorant od Rexony. Tenhle se jmenoval Beauty Girl a byla to taková hravá dětští holčičí vůně, která voněla celkem hezky, ale nebudu se opakovat, že neumim popisovat vůně.


Pak tu mám sprchový gel od Dermacolu Aroma Rituals. Mám celou tu řadu Aroma Rituals ráda jak voní, ale tenhle melounový gel... To je něco tak krásně voňavého, prostě jsem z té vůně úplně pryč. Je to docela i vůně přiblížená melounu a není podle mě ani moc uměla, takže kdo můžete očuchejte a vyzkoušejte. 


Poslední produkt letěl do koše a s ním končí i spotřebováno. Máte někdo nějakou zkušenost s nějakým z těchto produktů? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat