čtvrtek 10. dubna 2014

W7 Africa Multi Bronzing Face Powder

Recenzi na tuhle bronzero-tvářenku jsem slíbovala už hodně dávno a taky ho mám hodně dlouho už doma a dneska teda konečně splním slib a recenze je teda tady. Jinak se mi líbí, že jsem docela dobře vychytala pozadí a to to ani nebylo planované. No, nebudu se tu roplývat nad pozadím a pojďme se podívat na zoubek samotnému produktu. 


První co asi každý vidí je krabička a to z toho důvodu, že je to docela dost viditelná napodobenina Benefit tvářenek. Uvnitř krabičky je i štěteček, takže tady hodně, ale hodně někdo inspiroval Benefitem, ale krabička samotná se mi líbí i štěteček je i pěkně jemný a myslím, že na to, že přišel s produktem dost kvalitní. 


Když se kouknete poprvé na produkt samotný, tak myslím, že zaujme zejména ten vzor, který tvoří leopardí skvrny, které jsou z tvářenky a bronzeru a okolí skvrn je z lehce narůžovělého, dejme tomu, rozjasňovače a ve všech těhle částech jsou zlaté třpytečky. Upřímně podle názvu bych čekala, že se s tím bude dát konturovat, ale opak je pravdou.


Místo nějakého toho pudru na vykonturování to není, ale dá vám to všechno dohromady takovou hezkou přirozenou tvářenku s odlesky do růžova. Takže bronzer to není, ale jako tvářenka je to určitě pěkná záležitost pro ty, co to třeba ještě s tvářenkou moc neumí a občas to přeženou. Jinak pigmentace je taková průměrná, ale není nejhorší. Já jsem tuhle bronzero-tvářenku kupovala zde za 129,- Kč, ale seženete ji snad na každých stránkách, kde prodávají W7.


Za mně je to takový průměrný, normální produkt, ale myslím si, že koupit si ho není blbost a neztratí se vám doma. Ovšem pokud máte rádi výrazné tvářenky, tak je to asi zbytečná koupě a vyhozené peníze. 

Žádné komentáře:

Okomentovat