čtvrtek 17. dubna 2014

Jak skladuji kosmetiku | Duben 2014

K Vánocům jsem si přála novou skříň do pokoje, kterou jsme dostala opožděně až minulý měsíc, ale o to tu nejde. Původně jsem měla v plánu, že do toho dám nějaký ty blbůstky, kabelky atd., ale jelikož mi přestávala stačit polička na které jsem měla makeup, tak jsem si jeden šuplík zabrala jen na kosmetiku. Musím říct, že teď už vážně vidím, že toho nemám málo.


Takže takhle nějak to vypadá. Je to spíš jen provizorní a není to úplně podle mých představ, ale to se časem nějak vyladí. Mám to v různých papírových krabičkách a samozřejmě jsem se inspirovala u Lou, ale to dneska každý druhý, protože má prostě dobré nápady.


V první části mám hlavně věci na pleť a báze. Můžete vidět, že v krabičce nalevo mám pudry, tvářenky a vzadu je ta paletka na konturování od Sleeku, která mě mimo jiné moc nenadchla, ale to zas jindy. Vedle v krabičce mám korektory a báze. A za tou pravou krabičkou mám svoje jediné dva makeupy od Alverde a Rimmelu.


Pak mám jednu samostatnou krabičku jen na věci na oči a těch zrovna moc nemám, jak si asi všímáte. Vlevo jsou to všechno jenom Color Tattoo od Maybelline, protože to jsou prostě skvělé stíny a jsou skvělé i jako báze pod stíny. V prostředku mám takovou směs Sephora, Essence a Catrice stínů a dva pigmenty od Essence. V poslední přihrádce už mám jenom tužky, linky a nějaký třpytkatý roll-on, který vůbec nepoužívám, ale mám ho tam.


Udělala jsem si i samostatný prostor pro řasenky na kterém asi není nic moc zajímavého. Nevím proč, ale strašně mi vadí, když řasenky leží a ne, že takhle koukají a jakoby stojí. Mimo jiné mi to připomíná, že bych je měla někdy vytřídit a probrat, které jsou vyschlé a které ještě jsou použitelné.


O paletkách jste mohli nedávno číst článek, konkrétně Perfect palette TAG. Mám jich celkem 10, protože ještě dvě jsou pod tou od Sleeku. Nevím proč, ale paletky mi přijdou praktičtější než samostatné stíny, protože takhle máte většinou všechno co potřebujete, protože dneska už se dají sehnat dost promyšlené paletky. Jinak jsou zase narovnané pouze v papírové krabičce od čehosi, takže nic vyjímečného.



Moje úchylka, rtěnky! Strašně se mi takhle líbí, jak tam stojí vyrovnané. Tak si říkám, že na to, že je to moje úchylka, tak jich ani tolik nemám, ale prostě miluju nosit rtěnky. Zase jsou jen v krabičce a chtěla si na to udělat něco lepšího, ale to ještě nemám úplně vymyšlené, takže zatím jsou takhle.


V poslední části šuplíku mám obaly od paletek, které si chci ještě schovat a pak věci na čištění štětců. Mám tam starou utěrku či co to je a potom Brush cleanser od MACu, který mám přelitý do té lahvičky od Balei, protože ta má střičku a ten ručník je s prominutím strašně zasranej :D

Takže to je asi všechno ohledně toho, jak skladuji momentálně kosmetiku. Možná udělám tenhle článek ještě někdy, až to nebude jen provizorní, ale už úplně hotové. Tak se mějte!  

Žádné komentáře:

Okomentovat