sobota 19. dubna 2014

FOTD | If I was your vampire...

Opět je tu FOTD! Nevím proč, ale strašně mě FOTD baví. Baví mě nalíčit se, vyfotit se, dát tomu jméno a od vás mi chodí i pěkné komentáře ve kterých mi líčení chválíte a to mě vždycky strašně potěší, že se vám líbí. Dneska jsem si přichystala trošku tmavší vampy líčení a jestli vám je název povědomí tak ano, je to název písničky, ale to je jen tak mimo.


 Je mi jasné, že tohle líčení není každého šálek kávy, ale jednou za čas vyjít ven s něčím tmavším není hřích. Tohle líčení jsem chtěla, aby bylo tmavé, protože jsme si pořídila novou krásnou tmavou rtěnku od Rimmel, kterou uvidíte v nákupech. Takhle je nanesená ještě celkem jemně, ale jinak to umí rozjet!


Líčení jsem celé spáchala s paletkou Oh so special od Sleeku, protože jak jsem psala v Perfect palette TAGu, tak je to vážně všestranná paletka a dá se s ní udělat spousty líčení a je neuvěřitelně promyšlená. Strašně ráda dělám to, že dám do vnitřního koutku matný stín  a na zbytek víčka třeba už jen třpytivou a 
myslím si, že to vapadá božsky!


Tohle líčení mělo přecházet z té světlé růžové ve předu přes černo vínovou do černé, ale bohužel foťák tomu sežral trochu barvu a nevypadá to tak jako ve skutečnosti. Tohle líčení stejně bylo udělané jen kvůli tomu, aby byl důvod jak předvést hvězdu celého makeupu, rtěnku od Rimmelu, ale i tak si myslím, že líčení se k ní skvěle hodilo, ale nevidím důvod, proč ji nenahodit i  k neutrálním očím.


Co říkáte na tenhle poměrně vampy makeup? Nosíte rádi tmavé rtěnky a oči? 

POUŽITÉ PRODUKTY:

Pleť

Sephora Smoothing primer [vzorek]
Rimmel Match Perfection (201 Classic beige) [DM, 106,- Kč]
Catrice Camouflage Cream (020 Light beige) [Rossmann, 75,-Kč]
Rimmel Stay Matte powder (004 Sandstorm) [DM, 129,- Kč]

Oči

Dermacol Eyeshadow Base [dárek]
Sleek I-Divine Oh So Special (Bow, Ribbon, Celebrate, Noir, Boxed) [dárek]
Essence Kajal pencil (01 Black) [dárek]
Dermacol Volume mania Mascara Absolute Black [dárek]

Rty
Rimmel Lasting Finish lipstick (120 Cutting edge) [Rossmann, 99,- Kč]

Žádné komentáře:

Okomentovat