sobota 26. dubna 2014

Mini Accessories HAUL #1

Napadlo mě, že za vlastně už tři čtvrtě roku co blog mám nebyl žádný haul, který by byl prostě mimo kosmetiku, třeba nějaké oblečení nebo právě doplňky. Chtěla bych to teď tak nějak pomalu zavést a přidávat sem i nějaké ty hauly. Nedávno jsem byla s kamarádkou nakupovat v Nise v Liberci a koupila jsem si opravdu jen pár doplňků, takže vám je chci dnes ukázat.

V New Yorkeru jsem ukořistila tenhle boží prstýnek, který je jako komiksová bublina a bíle je v ní napsáno Bam!. Nevím jak to kdo čtete, ale já to čtu Bejm! a právě z důvodu toho nápisu jsem si ho koupila. Bam! se totiž zpívá v jedné mé oblíbené písničce, takže to tam nemohlo zůstat. Vím, že je to možná divný důvod, ale prostě je to tak. Navíc mě v New Yorkru ve slevě přišel na pouhých 29,- Kč. 



Konečně jsem sehnala pilotky, které sháním už strašně dlouho a nikde jsem nenašla takové, které by se mi opravdu líbili a nestáli 300,- Kč, protože to mi přijde za brýle docela dost. Tyhle jsem kupovala v Gatu za 98,- Kč, takže jsem se svou koupí naprosto spokojená a nosím je vážně skoro vždycky, když je sluníčko. Mají místy  takový bílý detail, který bych tam mít nemusela, ale nepřekáží mi tam nijak.


Z posledního nákupu jsem naprosto vedle, protože původně jsem jela do Liberce s tím, že si koupím takový ten přívěšek s křížkem, který jsem teda bohužel nesehnala, ale sehnala jsem tuhle nádheru. Je to takový náramko prstýnek, který má spojený náramek s prstýnkem řetízkem, no a prostě je to naprosto úžasná záležitost. Hodně lidem se to asi nebude líbít, že je to takový moc gothic, ale mě to přijde naprosto úžasné. Navíc jsem to koupila v Bijou Brigitte za 50,- Kč místo 200,- Kč, takže mi veřte, že tomu nešlo už vůbec odolat.



To by bylo z mého mini haulu všechno. Určitě by mě zajímalo, jestli by jste takovéhle články v podobě haulů chtěli častěji, takže pokud možno napište do komentářů. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat