čtvrtek 1. května 2014

Ham ham TAG!

Kdo sledujete Petru Lovely Hair, tak jistě víte, že minulou neděli vydala Ham ham TAG. Je to TAG, který si sama vymyslela a je to TAG o jídel. Řekněte mi, kdo z vás nerad jí a nemá jídlo rád. Já mám jídlo hodně ráda a tak jsme se rozhodla tenhle TAG udělat, tak enjoy it!

1) Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Nejradši mám asi snídaně, protože k obědu a večeři většinou jíme všichni stejné jídlo, ale k snídani si můžu vzít co chci a to mě na tom hrozně baví.

2) Kolikrát denně jíš?
Nevím to přesně, ale asi 4x.

3) Nejoblíbenější jídlo?
Já nemám asi nějaké úplně nejoblíbenější, ale nikdy mě neurazí losos, lasagne a nebo třeba jenom řízek s bramborovou kaší.

4) Nejméně oblíbené jídlo?
Jednoznačně játra. Játra nesnáším a nejím je, protože mi přijde, že divně chutnají a prostě je nemám ráda.

5) Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Věřím tomu, že jo, ale nepamatuju si to...

6) Nejoblíbenější sladkost?
Opět nemám jednu nejoblíbenější, ale hodně ráda mám čokoládu.

7) Oblíbená příchuť zmrzliny?
Vanilka, straciatella, kokos a skořice.

8) Maso - Nejoblíbenější způsob přípravy?
Asi grilované a nebo osmažené :3

9) Nejoblíbenější teplý nápoj?
Matový čaj

10) Nejoblíbenější ovoce a zelenina?
Jahody, borůvky, mandarinky, meloun, papriky, okurky, ředkvičky a cherry rajčata.

11) Držíš dietu?
Ne, nedržím, i když nepatřím mezi nejhubenější lidi, ale snažím se spokojit sama se sebou, protože si nemyslím, že trpím nějakou silnou nadváhou a není to tak horzné, takže ne.

12) Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Asi ne nebo o něm aspoň nevím.

13) Jíte doma společně?
Většinou ano :)

14) Nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky?
Moje babička umí výbornou čínu a moje mamka skvělé lasagne, ale mě od nich chutná všechno :3

15) Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně?
Mám ráda asijskou kuchyni a sice to není na to jíst to pořád, ale nemám problém jít se najíst k Čínanům do nějakého fast foodu.

16) Co bys nikdy neochutnala?
Asi šneky :D Jestli víte, tak Francouzi z toho snad dělají nějakou paštiku a to bych fakt mít nemusela...

17) Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnala?
Žádnou superexotickou věc jsem neměla, ale jednou jsme jedla oliheň, ale to není exotické, takže asi nic.

18) Máš ráda českou kuchyni? Co nejvíce?
Mám a nejvíc asi řízky a svíčkovou :3

19) Vaříš často a ráda? Co je tvůj ''majstrštyk''?
Vařím ráda a docela i často. Já nemůžu posoudit co vařím nejlíp, ale slýchávám, že mám dobré kotlety a pangasiuse.

20) Kdybys po zbytek života mohla jíst jen jednu věc, co by to bylo?
Všechno se přejí, ale asi cornflakey :D

Takže to by byl celý Ham ham TAG a já doufám, že se vám líbil a že ho někdo z vás třeba udělá, protože podle mě je tohle TAG, který se hodí absolutně pro všechny. Užívejte den!

Žádné komentáře:

Okomentovat