čtvrtek 27. března 2014

Nákupy | Březen 2014

Jak je pravidlem s koncem měsíce přichází i nákupy. Tenhle měsíc jsem byla v Praze, ale to asi víte. Praha je upřímně strašnej požírač peněz. Jen tak okrajově pro ty co se třeba chystají do Prahy, tak doporučuju jít do OC Nový Smíchov. Já sama tam byla a nesmírně se mi tam líbilo, ale vás asi zajímají nákupy že? Neberu věci popořadě, ale to je vám asi předpokládám jedno.. 


Byla jsem se podívat v Sephoře jestli náhodou není něco nového co by mě zaujalo, ale nenarazila jsem na nic extra zajímavého. Odnesla jsem si celkem tři věci, ale o té třetí později. V Sephoře byla akce na vatové tamponky 1+1 za korunu. Vatové tamponky jsem si chtěla už hrozně dlouho koupit, ale kvůli své lenosti jsem si je nekoupila, ale teď už je mám. Takhle dvoje mě stáli 51,- Kč, ale normálně stojí jedny 50,- Kč. Zatím jsem s nimi spokojená, ale nevidím mezi těmito a nějakými z drogerie moc rozdíl.


Jenom já můžu být tak inteligentní, že si doma zapomenu deodorant, takže jsem od babičky dostala tenhle od Nivei Invisible Black&White. Voní úplně nádherně svěže a vydrží i docela dlouho. Samozřejmě to není 48 hodin, ale řekla bych, že tak kolem 16 hodin by i dal. Já jsem s ním spokojená.


MAC Brush cleaner je, podle mě, díky Lou hodně známá věc a i já už v poslední době sháněla něco na štětce na každodenní čištění. V MACu tuhle lahvičku, která má 235ml, koupíte za 320,- Kč. Není to málo, ale když si to rozpočítáte, tak vás jeden ml vyjde na 1.40,- Kč a to není nijak strašná částka. Jak čistí se určitě časem dozvíte, ale zatím fajn. 


Teď přichází ten hlavní nákup ze Sephory. Když jsem byla v listopadu v Sephoře, tak jsem dostala vzoreček krému, který mi celkem vyhovoval, ale nikde jsem ho v Sephoře od té doby neviděla, až teď. Tenhle krém se jmenuje Instant Moisturizer a jakože já svou pleť nikdy ničím nemazala, tak teď jsem začala. Krém má 30 ml a stojí 190,- Kč. Ano je to dost, ale podle mě se vyplatil.



V DMku jsem jednou dostala slevovou knížku, kde byla sleva i na tenhle makeup Match Perfection od Rimmelu, který předpokládám všichni znají. U Rimmelu se mi na makeupech líbí, že jsou vždy dva odstíny a jeden je do žluta a druhý do růžova. Já mám 201 Classic beige a ta je tedy do růžova, ale pořád je na mně trošičku tmavší, ale když se dobře rozetře, tak se přizpůsobí. Mě s 50% slevou stál 106,- Kč místo obvyklých 212,- Kč.


Musím říct, že Clean&Clear mě ve směru péče o pleť velmi potěšil a jelikož byla zase v slevové knížce 50% sleva, tak jsem si koupila pleťovou vodu nebo teda tonikum. Je to z řady Deep Cleansing a z téhle řady mám tuším gel na mytí obličeje. Tohle tonikum trošku pleť vysušuje, ale s mým krémem ze Sephory to všichni tři zvládáme. Koupila jsem ho za 65,- Kč.


Upřímně, štětec od Elfu ze základní řady na makeup je na prd. Jelikož se mi teď začal třepit a je prostě na dvě věci rozhodla jsem se opět využít slevy 50% na štětce Ebelin  a opatřit si nový na makeup. Upřímně tohle se nedá s Elfem ani v nejmenším srovnávat. Tenhle štětec je normálně za nějakých 120,- Kč, ale já ho tedy měla za 60,- Kč.




I já už jsem propadla Inglotu. Já jsem byla v Inglotu na Čerňáku, kde měli mimochodem strašně příjemný personál a to já cením. Koupila jsem si dva modré stíny a opět s 50% slevou, takže mě stály pouze 85,- Kč jeden. Mám odstíny 05 a 70, ale upřímně tomu číslování nerozumím. K těmhle dvoum stínům, protože jsou to ty freedom system, jsem si koupila ještě paletku na dva stíny za 120,- Kč. Slibuju, že podrobnější recenze ještě bude, ale zatím jsem stíny ani nevyzkoušela.


Tady mám takovou nudu a to je kokosový olej. Jendoduše, víte, že ho miluju a že mi na vlasy pomáhá nejlíp. Tohle je to menší balení, které stojí 85,- Kč a je z DMka.




Poslední, opět modrý stín, jsme koupila ve výprodeji za 30,- Kč. Je to ten 3D stín od Essence v odstínu 05. Opět jsem ho ještě nezkoušela, ale myslím si, že co jsem do něj šahala tak za plnou cenu asi nestojí, ale to všechno vám řeknu v recenzi. Stín má dvě půlky jednu tmavší a druhou světlejší. Strašně se mi líbí profilovaný povrch stínu.

Takže jsme se dohrabal na konec březnových, pro mě mega dlouhých, nákupů. Mějte hezký den!

Žádné komentáře:

Okomentovat