čtvrtek 20. března 2014

10 věcí do 100,- Kč, které za to stojí

Tenhle článek mě zaujal u Rendy na blogu natolik, že jsem ho prostě musela udělat, protože jeho účel je dobrý. Tenhle článek je podle mě určený z velké části pro slečny, které s makeupem začínají a nechtějí utrácet kvanta peněz za kosmetiku a jejich maximum za produkt je 100,- Kč jako jsem to mívala já než jsem se do kosmetiky zbláznila, ale přejděme k článku. Vybírala jsem ty věci tak, aby od všeho bylo něco. Třeba aby tu byl makeup, řasenka atd. A co jsem vybrala? Čtěte dál!


Jako první jsem sem zařadila kokosový olej. Vím, že se prodává jako potravina, ale já ho tu mám jako zástupce vlasové kosmetiky. Olejíčků na vlasy jsem vyzkoušela spoustu, ale nikdy mi na mé suché vlasy nepomohlo nic líp než kokosový olej. Kokosový olej stojí v DMku asi 85,- Kč ovšem pouze v malém balení, ale i tak za to stojí.


Pak tu mám něco k odličování. Odličovacích ubrousků mi taky prošli rukama kvanta a kvanta různých značek, ale nakonec jsem se vrátila k Balee a u té asi už i zůstanu. Tyhle ubrousky stojí asi 45,- Kč a mě vždy vše dobře odlíčí a nemám co bych jim vytkla.


Jako zástupce makeupů je tu tenhle Alverde Natural light makeup, který jsem si v samostatném článku o něm vychválila do nebe a moje chvála na něj přetrvává, ale teď mám doma nový makeup, ale o tom později. Je to tedy lehký makeup spíš pro takové to sjednocení a podklad, takže žádná maska se nekoná. Seženete ho pouze v DMku za cenu 99,- Kč.


Za korektory je tu paletka od Catrice se kterou asi ti s mastnější pletí nebudou souhlasit, protože jim prý co jsem slyšela moc nevyhovuje, ale mě vyhovuje. Líbí se mi multifunkčnost paletky v tom, že máte v ní vlastně co potřebujete. V Rossmannu jsme jí kupovala za 94,- Kč, ale nevím kolik stojí teď, ale pro mne je to stále skvělá věc do 100,- Kč.


Na to jak je Elfí základní řada dost kritizovaná tak tahle báze pod stíny za to stojí. S ní mi vždy stíny vydržely a neměla jsem s ní nikdy problém. Za cenu 39,- Kč je to úžasná báze za úžasnou cenu, akorát je škoda, že je k dostání pouze na internetu.


Dlouho jsem přemýšlela jakou řasenku sem dát, ale nakonec jsem si vzpomněla na Get Big! Lashes od Essence. Dneska už samozřejmě mám jiné lepší řasenky, ale tahle byla ještě minulý rok moje oblíbená. Řasy mi vždy udělala krásně natočené, dlouhé a i husté. Samozřejmě řasenka je individuální věc, ale za cenu, která nepřesahuje 60,- Kč není škoda ji zkusit.


Narozdíl od řasenky tužka byla jasná volba. Tužku na oči od Essence jsem dostala do rukou nedávno a to když se mi ztratila moje Dermacolí, která už je mimochodem doma. Tahle tužka sice není úplně super mega bomba, ale na tužku za 30,- Kč je slušná. Je celkem měkká, hezky pigmentovaná a docela vydrží. Jediné co mi na tužce vadí je, že se musí ořezávat, protože se mi ty tužky vždy hrozně rozpatlají a mám radši ty automatické, ale to je nepodstatná věc.


U stínů jsem asi o 14,- Kč přesáhla limit, ale věřím, že mi to odpustíte. U stínů mě napadla tahle quattro paletka od Catrice, která má 4 nádherné neutrální stíny. Myslím, že pro ty co se bojí výrazných barev, ale zas nechtějí být úplně neutrální, tak to mohou okořenit růžovou. Catrice dělá tyhle paletky asi ve třech dalších provedení, takže myslím, že každý si najde tu svoji.


Essence se vrací do hry a to s rtěnkou. Normální rtěnky od Essence v těch barevných obalech mě neberou, ale tyhle černé mám hrozně ráda. Mají spousty odstínů od neutrální po výrazné červené. Vybere si doslova každý a za nějakých 60,- Kč... 


Lesky moc nepoužívám, ale tyhle mám fakt ráda. Tyhle sety seženete do 80,- Kč a mě celkem vyhovují až na to, že celkem lepí, ale jestli vám tohle nevadí tak do jich jděte, protože já to taky překousla a barvy v téhle sadě jsou fakt skvělé. 

Snad vám dnešní článek přinesl aspoň nějaký typ na nákup levné kosmetiky a napište mi určitě jestli nějaké zde zmiňované věci patří mezi vaše oblíbené.

Žádné komentáře:

Okomentovat