úterý 25. března 2014

Sleek I-Divine I-Candy

Dneska chci vnést trochu barev do tohohle pochmurného, i když už končícího dne.  Ano, zase po dlouhé době píšu pozdě večer, ale měla jsem u sebe do pěti kamarádku a pak jsem si prostě musela něco zařídit. Takže dnešní hlavní hvězdou bude krásná barevná paletka od Sleeku z limitované kolekce Candy.



Když jsem paletku viděla poprvé říkala jsem si, že to není nic pro mě, ale i já nakonec podlehla. Paletku jsem kupovala zde za 264,- Kč. Podle mě je to za Sleek paletku super cena a co se eshopu týče, tak jsme spokojená. Paletka má strašně krásný obal. Strašně se mi líbí ty dortíky na něm, ale jinak obal paletky samotné je normální matný černý s lesklým nápisem. 


Barvy v této paletce jsou vážně krásné a na jaro a léto jsou ideální, ale to neznamená, že nejsou vhodné na podzim a zimu. Barvy jsou hezky šťavnaté a prostě krásné. Odstíny jsou jak studené tak teplé a sama za sebe můžu říct, že se vůbec barev nemusíte bát. Nevím proč, ale paletka mi připomíná pohádku o princezně na hrášku. Možná to bude tou hráškově zelenou, kdo ví :D



Názvy jsou zase doslova sladké a prostě celé to je laděné do těch dortíků. Ty názvy se mi neuvěřitelně líbí. Úplně jsem zapomněla zmínit, že s touto paletkou už jste viděli FOTD a to konkrétně s barvami Blue Fizzle, Bon Bon a Cream Soda. 



Pigmentace je samozřejmě zase u matných stínů slabší než u třpytivých, ale jak můžete vidět, je stále skvělá. Výdrž je zase klasická Sleečí, s primerem mohou dát i celý den, ale ovšem záleží na kvalitě primeru a sami dají i 8 hodin. Stíny jsou opět krásně máslové, ale ty matné jsou ovšem zase sušší.

Celkově bych vám paletku určitě doporučila a dala malou radu, protože jestli se někdo bojíte barev tak není čeho. Taky jsem se jich bála, ale s touhle paletkou mě barvy chytli a už asi dlouho nepustí. Máte někdo Candy doma?

2 komentáře:

  1. Nad touhle paletkou taky přemýšlím, vypadá doslova sladce... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ji kup ;) je vážně skvělá, nemůžu si stěžovat a ty barvy jsou opravdu krásné :) A jo, je vážně sladká :3

      Vymazat