úterý 11. března 2014

TAG | 15 weird facts about me

Tenhle sice starší TAG my přijde docela zajímavý, protože se jmenuje 15 podivných věcí o mě a já si často divná přijdu, takže děkuji, že někdo vymysel TAG přesně pro mě a pro ostatní podivné lidi. Je to teda patnáct otázek na které zodpovím. Upozorňuji předem, že nevím co za podivnosti ze mě vyleze. So enjoy!

1) Jakou přezdívkou tě nazývá jen tvoje rodina?
Já žádnou extra mega přezdívku doma nemám a rodiče se sestrou mi říkají Terko, Teri nebo občas Terezko :3

2) Jaké máš zvyky, které jsou trochu divné?
Asi to, že když mám chleba tak nejdřív vyjím ten měkký vnitřek a pak až sním tu kůrku. Nebo taky když meju jednou za sto let nádobí tak si průběžně chodím utírat ruce i když mi to je úplně k ničemu.

3) Máš nějaké divné fóbie?
Ne, nemám. Mám takové ty klasické fóbie jako třeba ze tmy, smrti atd.

4) Který song si zpíváš když jsi sama?
Většinou něco, co aktuálně poslouchám třeba teď ujíždím na Piece of my life od Monkey Business a ano, vím, jsem s tím už trapná :D

5) Jaká blbost tě vytáčí a druhým nevadí?
Nejvíc nesnáším, když někdo škrábe nehty o ty lesklé desky učebnic. To mě nehorázně vytáčí jak to škvíká...

6) Co děláš když jsi nervózní?
Třesu koleny a podupávám

7) Na jaké straně postele spíš?
Mám jednolůžko, ale spím vždycky hlavou ke stěně.

8) Co byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Můj první plyšák byla taková žlutá kachna a jmenovala se Pípa a nevím proč zrovna takhle, ale myslí, že je stále ještě na půdě.

9) Co si vždycky objednáváš ve Starbucks?
Nic, já do Starbucks nechodím.

10) Jaké beauty pravidlo kážeš, ale sama neděláš?
Já nic nekážu, ale asi bych našla to, že nechodím spát občas odlíčená i když říkám, že se to má, ale úplně to nekážu.

11) Kterou stranou ke sprše stojíš?
Stojím čelem ke sprše.

12) Umí tvoje tělo něco divného?
Možná to, že umím ohrnou oba rty, ale nevím jestli je to zvláštní. Mám nezajímavé tělo...

13) Které nezdravé jídlo jíš i když bys neměla?
Občas nějaký ten ''mekáč'', ale jinak nevím o ničem co bych neměla. Člověk by si mě dopřát, ale s mírou.

14) Jaký výraz často říkáš?
Asi tak, jo no, ne asi a pak pár takových těch sprostých nadávek...

15) V čem doopravdy spíš?
V tričku a kalhotkách

Takže TAG je za mnou a já mám na vás ještě otázečku. Tenhle týden jsem zase v Praze, chtěli by jste zase takový ten článek My week in .....? Kdo nečetl minulý a zajímá ho to tak tady je! A já už nebudu dál ztrácet váš drahocenný čas..  Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat