sobota 15. března 2014

Wishlist | Březen 2013

Dneska si dáme zase wishlist a tentokrát na leden a jak jste si všimli tak paletka od Sleeku Candy je už doma a tím pádem z wishlistu mizí a nejen ta, ale to až v nákupech. Upřímně už nemá moc co do wishlistu dávat, protože po ničem teď moc netoužím, ale tim chci pouze říct, že to nebude mega dlouhý wishlist.

Catrice Camouflage cream
Prostě stálice na wishlistu, kterou jsem si ještě nekoupila no..


Jordana laky na nehty
Strašně se mi začaly líbit laky od Jordany a plánuju si jich do budoucna pár pořídit.


Bourjois stíny
V Sephoře jsem se zamilovala do stínů od Bourjois a aspoň jeden musím mít!


A to by bylo asi vážně všechno z mého Wishlistu i když vím, že toho nebylo moc, ale spoustu věcí jsem si teď koupila a nemám tudíž potřebu dalších, chápete ne?

2 komentáře:

  1. U nás mají v jedný zapadlý drogérce ty laky od Jordany asi za 48 Kč. Ještě jsem žádný nezkusila, ale asi budu muset.. Ty pozitivní ohlasy (hlavně u Péti z LovelyHair) mě dávají zabrat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Ty pozitivní ohlasy dávají hodně zabrat :DD U nás ve městě jsem je bohužel nikde neviděla, ale někdy si je musím objednat :))

      Vymazat