čtvrtek 13. března 2014

Postřehy z nákupů #3

Po dlouhé době tu pro vás mám postřehy z nákupů a tentokrát jsem se i odvážila fotit, ale fotky jsou pouze z mobilu, takže žádná kvalita, ale mě je prostě blbé prolézat DMko s foťákem v ruce, protože to by na mě lidi koukali asi ještě hůř. Dnešní postřehy jsou tedy z DMka a když už jsme u toho tak z téhle návštěvy DMka mám skvělej zážitek. Byla jsem totiž na Zličíně a jdu do DMka  a koukám a najednou okolo mě prošla Anetka z YT kanálu TheTeenGirlLooks. Já jsem z toho byla úplně vedle a strašně jí to slušelo. Pojďme tedy k těm postřehům.

První co mi padlo do oka je nová řasenka od Maybelline Colossal Go Extreme, ale o té už jste asi slyšeli, protože o ní už beauty bloggerky mluvily na svých blozích. Mě osobně klasická Colossalka nesedla a prostě je to pro mě jen taková ''víkendová'' řasenka, když se nechci moc malovat, ale aspoň trochu chci být namalovaná. Kdybych nezažila zklamání s Colossalkou tak bych si jí možná koupila, ale takhle ne-e.


V DMku se objevila nová limitka od Alverde Elegant black. Je to zase taková ta limitka vyladěná do černé. šedé, červené a místy oranžové barvy. Mě nijak zvlášť nezaujala, ale věřím, že někomu se bude určitě líbit.


Balea má novou limitovanou edici tělových mlék a tyhle jsou zase s vůněmi tropického ovoce a je tu i dokonce mango, které si všichni v té mangové edici chválili, takže zkuste očuchat tohle. Tuhle fotku jsem fotila proto, protože to melounové voní jako melounové mléko od Dermacolu Aroma Rituals, takže jestli máte někdo tohle a chcete levnější variantu tak hurá na něj!


Adidas má novou řasu Get ready!, ale já si k ní vůbec nečuchla, takže vám nepovím jak voní, ale to bych stejně nedokázala ani kdybych si čuchla, protože neumím popisovat vůně. Hrozně se mi líbí ty obaly a možná si někdy něco koupím...


V DMku se nově objevilo tělové mléko do sprchy pro hodně suchou pokožku, olejový sprchový gel s vůní jabloňového květu a krém na ruce s papájou.


A to by bylo všechno z mích krátkých postřehů a doufám, že jsem vám třeba představila nějakou novinku o které jste nevěděli ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat