sobota 22. března 2014

Dove Intense repair Overnight créme

Tenhle produkt jsem si kupovala už pár měsíců zpátky a právě dneska jsem se s vámi chtěla podělit o tom, jak to s ní tedy je a jak funguje nefunguje a její výhody a nevýhody, takže vlastně klasický článek recenzující jeden produkt, jak jste zvyklí.


Co jsem asi opomenula říct je to, že je to přípravek na vlasy. Má to být krém, který má přes noc dodávat nezbytné proteiny do vašich vlasů a ráno mají být vaše vlasy krásnější a kvalitnější. Nanáší se tedy na noc. Balení má pumpičku což je jeho výhoda i nevýhoda. Výhoda proto, protože si toho nedáte moc ani málo a případně půl pumpičky přidáte, ale jakmile začne produkt docházet je pumpička nevýhoda, protože už zbytky, kterých tam je celkem dost, nedopumpuje a musíte je vyklepávat.


Víte, že já mám se suchými a poškozenými vlasy problém a že to co zabere na mé vlasy už musí zabrat snad absolutně na všechny. Tak mé zkušenosti s tímhle nočním krémem jsou následující. Aplikace se mi tedy do doby než začal produkt docházet líbila. S funkčností produktu se to má takhle. Večer když jsem si ho aplikovala tak jsem měla vlasy hned zvlněné protože produkt je vlhký a tím pádem si budu muset ráno vyžehlit vlasy, takže další krok pro mě.


Když jsem se ráno probudila, tak jsem cítila, že jsou vlasy o trochu více hebké, ale že bych pocítila nějakou velkou změnu v kvalitě, tak to ani ne a dokonce jsem ji nepocítila ani po několika použitích, takže na mé vlasy tohle prostě nefunguje. Možná, že to bude fungovat na vlasy, které jsou méně poškozené, ale na silně poškozené už ne. Za cenu 120,- Kč bych si to rozhodně už znovu nekoupila a radši se vrátím ke kokosovému oleji. 

Máte někdo s tímto nočním krémem zkušenost? Vyhovoval vám? Jinak je u vás taky tak krásně jako tady? Tady na Liberecku mělo dneska pršet, ale zatím to vypadá slibně, tak snad.

Žádné komentáře:

Okomentovat