úterý 4. března 2014

Rimmel Stay Matte korektor

Přiznám se vám rovnou. Dneska se mi vůbec nechce psát, ale co bych pro vás neudělala, pustím si k tomu hudbu a třeba to půjde líp. Dnešní článek chci věnovat korektoru od Rimmel, který nese název Stay Matte. Myslela jsem, že je nový, ale byla jsem vyvedena z omylu. A jak u mě uspěl? Čtěte dál!


Začala bych asi takovými obecnými informacemi. Tenhle korektor stojí kolem 120,- Kč, ale záleží na prodejně a jestli třeba není v akci. Já jsem ho kupovala v DM, ale podle mě je všude kde je Rimmel. Balení sice není za tu cenu nijak obrovské, ale zase není ani miniatirní, ale prostě takový klasicky velký korektor. Ovšem takhle ho vidíte zvenku, ale produkt samotný se velikostí moc nepyšní a navíc dost rychle ubývá.


Jeho plusy jsou následující. Korektor má uprostřed zelené kolečky, takže nepotřebujete korektor na neutralizaci červených míst a pupínků, tenhle korektor vám jeden krok ušetří. Dál mě překvapila jeho výdrž, protože se mu jednou podařilo dát 14 hodin. Sama jsem koukala jak puk. 


Korektor jsme si koupila v odstínu 030 Classic beige a viděla jsem i 010, ale 020 nikde, zvláštní. Teď bych přešla k těm mínusům. První mínus je špatná aplikace, protože korektor je zkosený a špatně se z tohoto balení aplikuje s čímž souvisí i další mínus, kterým je sušší konzistence. Normálně by mi nevadila, ale díky té blbé aplikaci je to dost na prd, ale zas to není tak, že by se nedal aplikovat, jenom se to musíte naučit.


Celkově bych to shrnula tak, že tento korektor je pro ty co jim není líto dát 120,- Kč za korektor, který sice rychle ubývá, ale dobře kryje. Já jsme si tento korektor i přes drobné nedostatky hodně oblíbila a patří do mojí denní rutiny, takže si myslím, že není proč ho nezkusit.

Žádné komentáře:

Okomentovat