sobota 8. března 2014

TAG | Blogerská prokrastinace

Jasně je to starší TAG, ale uznejte, že je zajímavej. Dneska jsem zrovna pryč na masopustu, takže jsem na sebe patřičně hrdá, že už jsem článek včera přednastavila a nevykašlala se na to, protože pak večer rychle všechno doháním. Vrhněme se tedy na to.

1) Jaký nekosmetický úkon děláš jen zřídka?
Teď mě zrovna moc nenapadá, ale věc co dělám nerada a ne moc často je uklízení, ale nejsem zase takové prase, že bych nechala, aby můj pokoj shnil.

2) Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
No, ne...

3) Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Moc dlouho ne, protože jakmile se začne oprýskávat tak ho většinou začnu loupat a následně odlakuju.

4) Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického produktu přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Shrnu to takhle, já nebydlím ve velkém městě a nemáme tu DM, Rossmann ani žádnou jinou drogerii, takže já si musím prostě počkat.

5) Jaký je tvůj nejhorší kosmetický hřích?
Asi to, že chodím spát občas nalíčená.

6) Nekosmetická činnost, kterou odkládáš?
Učení, ale bohužel se nedá svítit.

7) Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Ne, já se líčím vždycky nejdřív, protože oblíknout se dokáže ani ne za 5 minut.

8) Umíš dodržet zákazy nakupování?
Já si žádné nedávám, ale myslím si, že by mi to asi nevyšlo.

9) Jak je organizovaná tvá makeup sbírka a sbírka laků?
Chaoticky a provizorně, ale snad brzo už se to změní.

Tak snad se TAG líbil a užívejte si víkend a kdo máte tak příští týden prázdniny :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat