úterý 18. března 2014

Moje oblíbené doplňky a jak skladuji bižu

Dneska zabrousím do nekosmetických vod a ukážu vám jak skladuji svou bižu a moje oblíbené doplňky jak jste si už asi přečetly. Nemám těchto doplňků moc, protože je nosím jednou za čas, ale ukážu vám aspoň to, jaké doplňky nosím, když už si je na sebe vezmu.


Tady můžete tedy vidět skladování mé bižu. Skladuji vše opět ve skleničkách od svíček, protože mám pocit, že v nich mám skoro všechno a tak proč v tom nemít doplňky a první co vám ukážu jsou asi naušnice.


Tyhle naušnice jsou úplně nenápadné a jednoduché a proto je nosím dost často, ale ve skutečnosti jsou to malé pecky.


Tohle jsou takové vtipné naušnice, které jsem kupovala už dávno na jedné internetové stránce asi 40,- Kč a bylo tam 6 párů, ale postupem času se poztrácely  a zbyly mi jen tyto. V té době jsem s kamarádkou žrali PacMana, takže tyhle naušnice jsme měli pořád a jsou stále mé oblíbené.


Asi jsem to ještě nezmiňovala, ale část naší rodiny je ujetá na kočkách a tak by byl hřích nemít naušnice s kočkou. Tyhle jsem někdy od někoho dostala, ale nenosím je moc, ale pořád jsou mé oblíbené.


Tyhle naušnice mi kupovala kamarádka v Německu v Bijou Brigite asi za 5€ což teda za naušnice je dost, ale tak co už. Nosím je ráda, protože pro mě prostě hodně znamenají. Mimo jiné jsou to krásné naušnice a jsou skvěle barevně sladěné.


Tohle je taková klasika. Dvoje obyčejné pecky s bílým kamínkem. Jedny jsou větší a jedny menší, ale dole jsou krásné zlato stříbrné sovičky, které jsou absolutně božské.


Pak taková moje úchylka, kterou jsou peříčka. Tyhle naušnice jsem si kupovala na školním Jarmarku a upřímně jsem je měla jen párkrát, protože se mi ta žlutá špatně kombinuje, ale jsou krásné.


Pak přejdu k náramkům a přívěskům. Tenhle náramek se má původně nosit na noze, ale mě se na ruce hrozně líbí a navíc se mi líbí jak je udělaný ten zámeček.


Tohle je takový dětštější přívěšek, protože je na něm taková vážka v princeznovských barvách, ale k některým outfitům se skvěle hodí a mě příjde, že outfit tak jakoby zjemní a třeba k černé nebo bílé je dokonalý.


Tenhle přívěšek je asi můj nejmilovanější, protože jestli si pamatujete článek o triku 3x jinak, tak právě k němu je nosím a láskou bych je snědla. Pro mě je to dokonalý doplněk a přesně vystihuje takovou tu letní pohodovou náladu.


Tenhle náramek našel jednou můj táta v autobuse a dal mi ho. Podle mého je to náramek hodící se ke všemu. Ty bílé kamínky jsou prostě univerzální věc.


K tomuto přívěsku se vztahuje taky příběh. Moje babička jednou našla matku na ulici a dala mi jí pro štěstí. Jelikož já jsem šílený fanoušek Mandrage a myslím si, že všichni znají písničku Šrouby a matice tak jsem si ji dala na přívěšek a nosím to jako hrdý fanoušek Mandrage.


Tohle je zase náramek od  kamarádky, který je prostě úplně šíleně boží. ten zip mi přijde jako super nápad na náramek a nosím ho ráda, protože má pro mě opět nějakou cenu a význam.


A posledním doplňkem je tenhle, jak říká kamarádka koláček, který má z časopisu a nosila jsem ho dlouho než mi začal barvit krk, ale i tak ho mám ráda.

Tohle by byli všechny moje doplňky. Mám jich doma ještě více, ale ty prostě nejsou tak oblíbené, ale ani tak jich není moc. Hold nejsem blázen do doplňků jako některé holky a doma by mi stačily klidně jedny pecky.

Žádné komentáře:

Okomentovat