sobota 28. prosince 2013

Co mi nadělil Ježíšek k Vánocům?

Dneska možná očekávaný článek o tom co mi nadělil Ježíšek. Podle všeho jsem asi byla letos hodná a moc se mi všechny dárky líbí. Dostala jsem jak kosmetiku, tak oblečení a ještě nějaké věci okolo. Kromě toho co uvidíte jsem dostala ještě 500,- Kč a spodní prádlo, ale to vám ukazovat nebudu. Já nemusím mít k Vánocům věci za tisíce korun a spokojím se i s málem a za méně peněz. Ještě chci dodat to, abyste to nebrali třeba jako nějaké vychloubání nebo tak, protože to tak myšleno není, ale věřím, že vy takový nejste. Tak jdeme teda na toho mého Ježíška...

Začnu něčím netradičním a to lahví od šampaňského, která je plná malých Snickers, Twix, Mars, Bounty, Milky Way atd. Babička to kupovala ve Francii a u nás se to asi koupit ani nedá, protože jsem to viděla jen v jendom obchodě ve Francii a už jsem se do toho s chutí pustila.


Nevím jestli to víte, ale už dlouho jsme toužila po paletce od Sleeku Oh So Special a konečně je u mě! Mám z ní nehoráznou radost a totálně jsem se do ní zamilovala a myslím, že recenze se určitě dočkáte, ale to až někdy později. Paletka mi udělala nehoráznou radost.



Pak jsem dostala parfém od Avril Lavigne Wild Rose o kterém jsem psala ve wishlistu. Neumím popisovat vůně, to víte, ale voní krásně tak ji třeba v DMku očuchejte.


Tohle musíte určitě všichni znát, protože okolo toho bylo teď nehorázné šílenství. Jedná se o balíček Maybelline řasenka + Baby Lips. Já mám Colossalku a Baby Lips Pink punch a recenze se asi brzo dočkáte.


Jelikož mám úžasnou mamku tak jsem dostala takovouhle růžovou taštičku na kosmetiku od Dermacolu ve které byla báze pod stíny a řasenka. Strašně se mi tenhle balíček líbí a už začínám testovat.



Všichni asi víte, že moje suché vlasy jsou hrozné a tak hledám nějaké šampony, které by mi pomohli a mohla bych se k nim vracet. Určitě jste zaregistrovali, že do k nám přišla Aussie a její šampony a tak jsem si jeden i s kondicionérem popřála k Vánocům. Mám řadu Miracle Moist a určitě je zrecenzuji, jestli za to stojí nebo ne.


Dál mi Ježíšek naježil balíček od Adidasu. Byl to taková bílí a je v něm sprchový gel a deodorant. Jsou to taková jemné, ale příjemné vůně.


Dál jsem dostala ještě jeden deodorant od Rexony. Nevím jak jste na tom vy, ale podle mě není deodorantů nikdy dost.


Jelikož nemám svoje vlastní sluneční brýle na kolo, lyžování atd. a jelikož mám chytrého taťku, tak mi pořídil brýle.


Pak jsem  dostala diář s kočkami, který se mi bude hodit na blog, protože normálně diář nepoužívám.


U diáře byla ještě roztomilá kočičí magnetka.


Aby mi nebyla zima tak jsem dostala chlupaté palčáky a jsou prostě boží.


Jeslti máte dotykový telefon tak jistě víte, že na něm s rukavicemi nejde dělat a tak jsme dostala rukavice se kterými to jde a vážně to funguje.


Další doplněk byl tenhle šátek s božím vzorem. Je to takový ten univerzální šátek se kterým jde snad všechno. 


Možná vám tohle tričko příjde trošku dětinské, ale mě se líbí.


Letos mám nějaký ''chlupatý'' rok a mám většinu věcí z toho plyšového chlupatého materiálu. Do sbírky mi teď přibyla tahle krásná vestička. (Omlouvám se za špatnou fotku)


Tuhle hru jsem měla na wishlistu a vážně ji mám. Mám jí díky tetě, protože má její kamarád obchod s deskovými hrami. Je to hra, kde budujete vlastní hospodářství a je hodně zajímavá tak doporučuju se na ní kouknout ZDE.


Od mojí sestry jsem dostala svíčku s vůní oceánu. Voní hezky, ale nevoní jako osvěžovač na WC, takže se mi líbí.


Poslední dárek je knížka Krásná tvář od Scotta Barnese a je o líčení a proměnách a různých líčících tipech. Začala jsem ji předevčírem číst a možná si z ní někdy něco vytáhnu a napíšu o tom článek.


Tak a to je všechno. Užívejte zbytek roku a mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat