středa 18. prosince 2013

Vánoční edice 2013 | Christmas TAG

No a nebyli by to Vánoce bez nějakého toho TAGu a tak jsem si jeden vyhledala a nezbývá nic než doufat, že se vám bude líbit a že ho třeba, pokud máte blog, taky napíšete a pošlete mi ho. Jinak dneska jsem pro vás připravila písničku Dean Martin - Let it snow. Sice nevím jestli v Čechách je hodně sněhu nebo málo tady ve Francii to nebude trocha sněhu přebytečná.


1) Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Já asi nemá nějaký úplně nejoblíbenější, ale mám ráda takový ten vánoční speciál se Shrekem a  film jako film se mi líbila Zakletá Ella

2) Jaké jsou tvé oblíbené vánoční barvy?
Ze včerejšího článku jste asi odhadli, že červená, zlatá a zelená

3) Zůstáváš na Vánoce v pyžamu a nebo se převlékáš do svátečního oblečení?
Jelikož jsme holky tak se rádi načančáme, takže ani já nejsem vyjímka a převlíkám se do svátečního

4) Kdyby jsi měla koupit tento rok dárek jen jednomu člověku, kdo by to byl?
Asi mamce. Kdybych měla přítele tak bych ho koupila asi jemu i když i tak bych se rozmýšlela jestli jemu nebo mamce.

5) Otvíráš si dárky večer nebo až ráno?
Já vždycky večer, protože vážně v Americe nežiju a do rána se mi čekat nechce

6) Stavíš vždycky perníkovou chaloupku?
Vždycky ne, ale tenhle rok jsem ji dělala


7) Co ráda děláš před Vánoci?
Odpočívám, jedu většinou do Francie, balím dárky, zdobím atd,

8) Máš nějaké speciální Vánoční přání?
Samozřejmě aby byla celá moje rodina zdravá, neuškodil by ani nějaká ta láska, ale to se těžko plní a blog by si určitě přál nějaké pravidelné čtenáře a pěknou návštěvnost

9) Oblíbená vánoční vůně?
Skořice, jablko, pomeranč, svařák, punč a vůně jehličí

10) Oblíbené vánoční jídlo?
Kapr s bramborovým salátem

Doufá, že se vám TAG líbil a že ho teda případně uděláte na svůj blog nebo sem do komentářů. Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat