sobota 14. prosince 2013

Vánoční edice již v pondělí! + plán

Takže podle názvu už Vám musí být jasné, že se jedná o Vánoční edici. Vánoční edice začíná již toto pondělí a já doufám, že se na ní těšíte. Dalo mi celkem zabrat než jsem ji připravila. Jen bych se chtěla omluvit za nehtový tutorial, protože na ten jsem měla nejméně času a tak jsem ho vymyslela úplně primitivní. Možná se ptáte v čem je Vánoční edice tak zvláštní? Tak já Vám to prozradím. Vánoční edice je zvláštní v tom, že článek bude každý den! Doufám, že oceníte mojí snahu, protože přece jen jsem začátečnice. A tady už je plán na příští týden myslím, že je na co se těšit. Plán naleznete i v menu!

16.12. - Vánoční výzdoba mého pokoje
17.12. - Vánoční nehty (tutorial)
18.12. - Christmas TAG
19.12. - Účesy ke stromečku (tutorial)
20.12. - Moje dárky k Vánocům
21.12. - DIY Vánoční cedulky na dárky
22.12. - Christmas time (článek s fotkami) 

Žádné komentáře:

Okomentovat