úterý 17. prosince 2013

Vánoční edice 2013 | Vánoční nehty

Dneska se vám bude zdát článek asi trochu odfláknutý, protože jsem na tenhle mini tutoriál měla nejmíň času a tak je vskutku jednoduchý a zvládne to i malé dítě. Písničkou dne je dneska písnička od Wham! - Last christmas. Užijte si článek!


Základem je připravit si vše potřebné. Budete potřebovat nějaký tmavý nebo světlý smrčkový lak a červené a zlaté třpytky.  


Nejdřív nehty nalakujte jednou, dvěma nebo třeba třema vrstvama laku, podle toho jak vám kryje. Mě stačily vrstvy dvě. Samozřejmě vše nechte dobře zaschnout okrem poslední vrstvy.


Dál si do sebe smíchejte červené a zlaté třpytky a zkuste je zamíchat taky aby to bylo rovnoměrné a nebyly třeba někde shluky zlatých a nebo červených třpytek.


Teď přichází aplikace třpytek. Třpytky aplikujte na ještě nezaschlou poslední vrstvu laku tak aby u špičky nehtu byly třpytky nejvíc a pomalu prořídly. 


Pro mě je to vánoční, protože je to , podle mě, ve vánočních brvách a to zelené, zlaté a červené. Dejte mi určitě vědět jestli se vám to povedlo. Jo a pozor na třpytky ať od nich nejste celý jako já.

Žádné komentáře:

Okomentovat