pondělí 16. prosince 2013

Vánoční edice 2013 | Moje Vánoční výzdoba pokoje

Takže je tu první článek z Vánoční edice 2013 a dneska na téma moje vánoční výzdoba. Dostala jsme takový nápad, že na začátek každého článku dám video s koledou aby jste si třeba mohli k tomu čtení ji pustit a připadali si víc vánočně. Na dnešek jsem vybrala Mariah Carey - All I want for Christmas. Já jsme teď momentálně někde ve Francii a doufám, že se Vám budou články z Vánoční edice líbit.


Já to letos s výzdobou moc nepřeháněla a udělala ji jen lehce, protože si myslím, že nic se nemá přehánět. Tak já to nebudu okecávat a jdem na to.


Na dveře jsem si dala barevná světýlka, která bohužel nejsou moc vidět, ale lepší než nic. Tahle barevná světýlka seženete prakticky všude a myslím, že je to jednoduchý a hezký způsob vánoční výzdoby.


Na psací stůl, ze kterého mimochodem píšu i blog, jsme si dala domeček do kterého se dá svíčka a moc hezky to potom svítí a vedle je takový sněhuláček, který se ze spoda zapne a svítí a mění barvy.


Na druhé straně stolu je ještě shluk svíček ve Vánočních barvách. Velká je z Ikei a ty malé z DM a svícínky z Kiki. Svíčky jsou podle mě taková klasika.


Na dveře jsem si přilepila takovouhle červenou punčochu s vločkou, protože dveře byli prázdné a chtělo je nějak vyzdobit. 
btw: Moje krásná sbírka samolepek z Veselé krávy :D


No a poslední je můj výtvor a to tyhle vločky. Pozor! Sama jsem si je vystříhala a nalepila. Řekněte, nejsem šikovná?

To byla celá moje výzdoba. Vím, nemám toho moc, ale mě se to takhle jednoduše líbí. Jakou máte výzdobu vy? Líbí se vám ta moje?

Žádné komentáře:

Okomentovat