sobota 7. prosince 2013

Organizace blogu a času

Na rovinu říkám, že organizovat si čas na blog, volný čas a čas věnovaný škole je dost těžké a proto se nesmíte divit, že se někdy stane, že vaše oblíbené blogerky někdy zapomenou přidat článek nebo třeba týden nic nenapíšou a stejně to mají i YouTuberky. Musíte pochopit, že natočení videa a následná editace je velmi časově náročná záležitost. Pro mě je třeba velice náročné focení a to obzvlášť teď v zimě, protože dobré světlo mám tak do 14:30 a pak už je světlo na prd. No, ale pojďme se podívat jak to teda všechno stíhám.

Čas by se správně měl plýtvat v tomto pořadí.

  1. Škola
  2. Rodina
  3. Blog
Já jsem ale lenoch, takže zas tak moc času do školy neinvestuju, ale samozřejmě na to úplně nekašlu.

Základem všeho je můj diář, protože bez toho bych blog nedávala. V diáři mám napsané všechno ohledně blogu a bez diáře bych to asi už nedávala.


Když diář otevřu tak mám na deskách nalepené nějaké články co plánuju a chci je někdy zrealizovat.



Dál pak mám v diáři nějaké účtenky kvůli nákupům, abych věděla co kolik stálo, protože se v tom někdy docela slušně ztrácím.


Dál je tu další důležití věc bez které by asi byl blog dost naprd. Já si vždy v daný den, kdy má vyjít článek, píšu do toho dne v diáři co bylo za článek abych se neopakovala. Líbí se mi na tom i to, že je to pak hezky uspořádané a můžu si naplánovat články i dopředu.


Dál je tu hodně časově náročné focení. Já nemám žádnou zrcadlovku ani nějak strašně moc kvalitní foťák, ale jen obyčejný kompakt se kterým jdou ale taky udělat hezké fotky. Hezké fotky, ale vzniknou jen za podmínek dobrého světla a pokud není světlo tak je jedno co máte za foťák. Někdy dělám to, že si předfotím fotky do článků, protože třeba v ten den mám pěkné světlo.

Upřímně jsem ráda, že jsem zrovna blogerka a ne YouTuberka, protože bát YouTuberka tak mám video asi jen jednou za měsíc a to by to bylo jen nějaké oblíbencové video. Obdivuju všechny YouTuberky, které stíhají třeba 2 videa týdně ,protože já bych to nedala.

Tímhle článkem jsem se chtěla hlavně vyjádřit k tomu jak lidi občas doslova buzerují blogerky a YouTuberky za to, že se třeba zdrží s videem. Tak doufám, že se článek líbil i když byl takový nic moc, protože mám moc práce s Vánoční edicí. Mějte se krásně!






Žádné komentáře:

Okomentovat