čtvrtek 12. prosince 2013

Kosmetika do Francie 2013

Dneska Vám ukážu co si beru do Francie za kosmetiku. Neberu si moc kosmetiky, protože jedu na lyže a navíc jen na týden a vím, že stejně toho moc nevyužiju. Kosmetiku budu používat jen když někam  pudu a to stejně po celém dni lyžování nebude tak horké. Zajímalo jestli byste chtěli článek s fotkami z Francie, jestli jo tak mi napište do komentářů. Ukážu Vám jen dekorativní kosmetiku, protože sprcháče a krémy na suchou kůži Vás asi moc nezajímají. Jdem na to!


Nejdřív si beru nějakou tu péči na vlasy. Beru dvě cestovní balení šamponů od Gliss Kur a v té lahvičce od kokosového oleje mám masku na vlasy, která bohužel nevím jak se jmenuje.


Dál si beru parfém od Playboy Play it Pin-Up colection. Už jsem psala, že nádherně voní a je prostě skvělý. No a abych tam moc nesmrděla beru si Rexonu. Dál sebou na to málo kosmetiky beru štětce od Essence, které používám jako cestovní.


Řasenku jsem si vzala Scandal Eyes od Rimmelu. Pudr si beru Sty Matte taky od Rimmelu, protože mi přijde fajn a ráda ho používám. Makeup jsem si vzala můj oblíbený od Alverde o kterém už jsem taky psala a hned vedle je vidět korektor od Miss Sporty. Tvářenka u mě zvítězila od Sephory.


Jako další korektor si beru Match2Cover od Essence, protože od Catrice je ta paletka moc velká a začíná mi docházet. Pak jsem si vzala linky od Maybelline, protože se mi nechce tahat se stíny a linky jsou pěkné vždycky. No a když nebude nálada ani na linky tak si jen orámuju oko tužkou od Dermacolu.


Zima je zima a tak mi nesmí chybět ani balzám od Balei, který, jak víte, je můj oblíbený. Jelikož chci s sebou i rtěnku tak jsem vybrala balzámo rtěnky Color Whisper od Maybelline v odstínu 220 a 310.

I když jsme se krotila tak mi přijde, že toho pořád mám moc a zkusím se ještě uskromnit. Jezdíte někdo taky třeba na týden do zahraničí lyžovat? Zajímalo by mě kam. Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat