pátek 20. prosince 2013

Vánoční edice 2013 | Dárky pro mé blízké

Dneska vám ukážu co jsme koupila mým blízkým k Vánocům. Já upřímně nakupování dárků miluju a strašně mě baví je balit a prostě celkově miluju dárky ať už svoje nebo pro někoho. Musím říct, že na tenhle článek jsem se z celé Vánoční edice těšila asi nejvíc a proto dávám i svou hodně oblíbenou písničku Train - Shake up Christmas. Přeji pěkné počtení.



Začnu asi mamkou. Pro mamku mám balíček z DM z nějaké zimní kolekce a je v tom sprchový gel a tělové mléko. Mělo by to vonět jako třešňový květ, ale je to dárek tak jsem do toho nehrabala, ale zkusím se pak mamky na to optat. Tenhle balíček by se měl dát koupit v DM. Já ho kupovala v DM na Floře za 90,- Kč.


Pro taťku mám balíček od FA ve kterém je sprchový gel a deodorant. Taťka tohle určitě využije, protože sprchových gelů nemáme doma nikdy dost a deodorant se vždycky hodí. Zase jsem tento balíček kupovala v DM asi za 90,- Kč.


Pro mojí tetu mám balíček od Rimmelu ve kterém je řasenka WOW! lash a lak 60 second. Lak je v červeném odstínu, takže je to lak, který se vždycky hodí. Balíčky od Rimmelu jsem viděla dva, jeden byl tento a druhý byl s odličovačem, řasenkou a leskem. Tenhle balíček je z Rossmannu a byl za 127,- Kč.


Moje babička miluje veškeré šperky a bižuterii a tak jsem ji v Takku za 200,- Kč koupila takovýhle krásný set, kde je náhrdelník a naušnice. Jsou to jen takové kroužky a přijde mi to hezké. Krabička se mi maximálně líbí a dá se koupit i v různých variantách.



Pro moji mladší sestru jsem koupila zvířátko Littles Pet Shop. Já jako malá jsem je sbírala a moje sestra je má taky ráda tak snad se jí bude líbit a stálo 89,- Kč v Pompu.


To by bylo všechno z mých dárků a zajímalo by mě jestli už je máte zabalené dávno nebo to necháváte na poslední chvíli a co takhle rodině kupujete. Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat