čtvrtek 21. listopadu 2013

Christmas wishlist

Dneska jen rychlí článek o tom co si přeju k Vánocům, protože musím jít psát slohovku a potom ještě přednastavit článek na sobotu, protože u mě bude kamarádka se kterou jdu zítra mimochodem nakupovat Vánoční dárky o kterých taky ještě asi udělám článek. K Vánocům si nepřeju moc věcí, ale mě to stačí tak jdem na to.


Kamarád mojí tety vlastní obchod se stolními hrami a tak jsem si tam vybrala tuhle, která se jmenuje Agricola a je to hra ze 17. století, kde jste jako farmář a budujete si hospodářství. Já vždycky stolní hry vozím s sebou do Francie a tam je hrajeme a strašně mě to baví.


Dál si přeju parfém od Avril Lavigne Wold Rose. Od Avril jsem měla už dva parfémy Forbidden Rose a Black Star a všechny krásně voní a tak si doplňuju sbírku i o poslední, který mimo jiné taky úžasně voní.


Dál jsem si popřála novou skříň do pokoje, protože ji mám v plánu už dlouho tak si myslím, že Vánoce jsou vhodná doba na to plán uskutečnit.


Jako poslední chci paletku od Sleeku Oh So Special, která má skvělé barvy na jakékoliv líčení. Původně jsem chtěla Au Naturel, ale pak jsem si to rozmyslela s tím, že mám doma neutrálních barev dost.

No tak to by bylo pro dnešek všechno a já se jdu pustit do té slohovky a mějte se krásně! 

Žádné komentáře:

Okomentovat